SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Olimpijskie "Lato z Radiem" 2004

Pierwszego dnia lata o godz. 9.00 na antenie Programu 1 Polskiego Radia ponownie zabrzmi "Polka dziadek" - sygnał "Lata z Radiem"

 Motywem przewodnim w tym roku będzie sport, zdrowie i ekologia. Gwiazdą weekendowej trasy koncertowej - Budka Suflera.

"Lato z Radiem to 33 lata tradycji. Ze skromnego magazynu turystycznego audycja przeobraziła się w wielogodzinny program, któremu towarzyszą ogólnopolskie imprezy plenerowe. Taka formuła bardzo podoba się słuchaczom" - mówi dyrektor Programu 1 PR S.A. Stanisław Jędrzejewski.

W związku z odbywającymi się w tym roku Igrzyskami w Atenach - audycje zdominuje sport oraz tematy pokrewne: wypoczynek, zdrowie i ekologia. Maskotką będzie sympatyczny konik.

Ukarze się również dziewiąta płyta "Lata z Radiem". Oprócz przebojów usłyszymy Marię Czubaszek i Małgorzatę Raduchę plotkujące o artystach...

Co Program 1 zaproponuje słuchaczom w tym roku?

"Będziemy rozmawiać z olimpijczykami, spacerować po polskich parkach narodowych, radzić jak zachować zdrowie, młodość i urodę, bić kolejne rekordy, wybierać Miss Lata z Radiem... i przekonywać Państwa do tego, że blondynki da się pokochać" - zapowiada Roman Czejarek, szef audycji.

Podobnie jak w latach ubiegłych - w soboty i niedziele w miejscowościach wypoczynkowych odbywać się będą koncerty plenerowe. Imprezy poprowadzi znany i lubiany duet: Zygmunt Chajzer i Roman Czejarek. Na scenie gościć będą olimpijczyków i sławnych dziennikarzy sportowych.

Gwiazdą trasy będzie Budka Suflera (oraz jej goście), która podczas "Lata z Radiem" świętować będzie jubileusz 30-lecia! Usłyszymy również "nadzieję roku" - grupę eM, której płyta została wydana przez Polskie Radio.

W czasie wakacji ekipa "Lata z Radiem" odwiedzi w sumie 20 miejscowości.

"Atrakcji nie zabraknie. Zaplanowaliśmy zabawy tak, by udział w nich mogły brać całe rodziny: i dzieci, i rodzice" - zapewnia Roman Czejarek.

Patronat nad "Latem z Radiem" objął Program 2 Telewizji Polskiej. Partnerem prasowym jest wydawnictwo Axel Springer Polska z tytułami: Fakt, Pani Domu, Auto Świat, Newsweek.

Sponsorem strategicznym jest Skoda Auto Polska S.A. Pozostali sponsorzy to: Harnaś (Carlsberg Okocim S.A.), PKO Bank Polski S.A., Doskonałe Mleko (Elopak S.A.), Totalizator Sportowy sp. z o.o.

Dołącz do dyskusji: Olimpijskie "Lato z Radiem" 2004

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl