Olimpijski Samsung F480 w Polsce - ofensywa reklamowa
Samsung wprowadza na rynek polski nowy model F480, który został oficjalnym telefonem tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Pekin 2008. Motywy sportowe zostały wykorzystane w kampanii promującej to urządzenie hasłem "Telefon, który obudzi w Tobie olimpijskie emocje".
Kampania wprowadzająca Samsung F480 obejmuje przede wszystkim spoty telewizyjne uzupełnione reklamami prasowymi, outdoorowymi oraz działaniami interaktywnymi w internecie. I tak 8-sekundowe billboardy sponsorskie Samsunga pojawią w kanałach Telewizji Polskiej w sąsiedztwie wieczornych relacji z Igrzysk, serwisu "Olimpijskie Info" i "Wiadomości Sportowych". Uzupełnieniem współpracy z TVP jest sponsoring serwisu tematycznego itvp.pl.
Z kolei 30-sekundowy film reklamowy wyświetlany będzie na wielkim ekranie LED Hator Media na budynku Cepeli w centrum Warszawy. Główną rolę w spocie odgrywa dotykowy wyświetlacz promujący różne dyscypliny sportu. Kampania outdoorowa nowego modelu F480 obejmie też nośniki o rozmiarach 12x3, 12x4 i 5x2 oraz kilka dużych formatów w całej Polsce, a także tzw. scrolle na lotnisku w Warszawie. W kampanii nie zabraknie również nowatorskich rozwiązań ambientowych: podziemne przejście przy Rotundzie w Warszawie zostanie na czas Igrzysk oklejone różnymi dyscyplinami olimpijskimi, a na ekranach plazmowych zamieszczonych w podziemiu TVP Sport pokaże relacje z zawodów.
Natomiast reklamy prasowe pojawią się w tygodnikach społeczno-politycznych, takich jak "Polityka" i "Newsweek", oraz w nietypowych formach w Skarbie Kibica "Przeglądu Sportowego". Kampania będzie również obecna w tytułach lifestylowych, m.in. "Kaleidoscope" i "Playboyu". Z kolei w internecie reklamy pojawią się w portalach informacyjnych poświęconych Igrzyskom Olimpijskim.
Kreację zaplanowanej na cały sierpień globalnej kampanii Samsunga F480 przygotowała agencja Cheil International, natomiast polską adaptacją akcji zajęła się agencja GonnaBe. Za zakupem mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Olimpijski Samsung F480 w Polsce - ofensywa reklamowa