SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ogólnopolska kampania reklamowa agencji alec's red house

alec's red house rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową w prasie. Wśród wybranych tytułów znajduje się prasa specjalistyczna jak i czasopisma skierowane do szerokiego grona odbiorców

"Chcemy dotrzeć z komunikatem reklamowym do przedsiębiorców małych i dużych firm, tych którzy wiedzą na czym polega public relations, oraz tych, którzy do tej pory nie pracowali z żadną agencją" mówi Urszula Krasny, dyrektor generalny w alec's red house.

 Agencja zamieści reklamy w dwóch tytułach wydawanych przez Grupę C2 - dwutygodniku "Auto Tydzień" oraz czasopiśmie "Auto Tuning Świat".

"Dla firm motoryzacyjnych szczególnie ważna jest efektywna obsługa public relations, ponieważ jest to branża, w której zaufanie klienta jest szczególnie istotne - i bezpośrednio związane z podejmowaniem decyzji o zakupie" mówi Katarzyna Słomińska PR Manager.

 W ramach kampanii krakowska agencja zamieści swoje reklamy również w prasie specjalistycznej. Wybrane przez firmę tytuły to: "Doradca Hotelarza", "Ogólnopolski informator o producentach na rzecz hoteli i gastronomii" oraz czasopismo "Eurologistics". Dostępny w formie prenumeraty "Doradca Hotelarza" skierowany jest do osób związanych z branżą hotelarską i gastronomiczną. 

Wydawany raz do roku "Ogólnopolski informator o producentach na rzecz hoteli i gastronomii" jest wysyłany nieodpłatnie dyrektorom obiektów hotelarsko - gastronomicznych w całej Polsce. Tytuł ten został wybrany ze względu na atrakcyjną grupę docelową, podobnie jak "Doradca Hotelarza".

Dzięki dywersyfikacji przekazów reklamowych, agencja Alec's Red House ma zamiar dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów i zachęcić ich do nawiązania współpracy.

Kampania potrwa do końca kwietnia 2005.

Dołącz do dyskusji: Ogólnopolska kampania reklamowa agencji alec's red house

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl