SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OgólnoBOLSka akcja "Komary nie piją"

Vakacje Volne od komarów z promocyjnym zestawem BOLS VODKA

Na początku lipca br. rozpoczęła się nowa akcja promocyjna wódki Bols pod hasłem „Komary nie piją”. W sklepach na terenie całego kraju, zarówno w handlu nowoczesnym, jak i tradycyjnym, pojawią się specjalne zestawy promocyjne składające się z półlitrowej butelki wódki Bols, do której dołączony został elektroniczny odstraszacz komarów w postaci breloczka.  Jako marka ceniąca oryginalność i innowację, Bols zaproponował na wakacje niekonwencjonalny zestaw odbiegający od powszechnie spotykanych na półkach sklepowych promocji w postaci butelki alkoholu z kartonem soku czy colą.

W okresie grillowym oraz licznych imprez na świeżym powietrzu, zestaw oferowany przez Bolsa pozwala w pełni cieszyć się chwilami spędzanymi w gronie przyjaciół i delektować się doskonałymi drinkami – z dala od nieznośnej plagi komarów!

Akcja „Komary nie piją” obejmuje promocje w punktach sprzedaży, do których przygotowano woblery, plakaty i zawieszki na butelki. Promocjom towarzyszyć będą także akcje happeningowe w hipermarketach w największych miastach Polski. Akcję wspierać będzie również kampania BTL, w której zakres wchodzą plakaty, pocztówki oraz „znaki drogowe”, a także działania w zakresie public relations.

 W czasie wakacji akcje promocyjne „on-trade” prowadzone będą w lokalach gastronomicznych (puby, bary), gdzie podawany będzie specjalny drink „Mosquito Killer”. Jest to jeden drink o krwistoczerwonej barwie rozlewany do czterech specjalnych kieliszków  umieszczonych na podajniku. Dodatkowo przygotowano namiociki i chorągiewki na stoliki, a w 480 punktach gastronomicznych nad morzem, na Mazurach oraz w górach organizowane będą animacje z hostessami.

 Autorem pomysłu promocji „Komary nie piją” jest agencja 3Mind, a twórcą kreacji agencja 3M Projekt. Na potrzeby kampanii stworzono dwa visuale eksponowane na plakatach oraz na pocztówkach (5 rodzajów) dostępnych w sklepach, barach i klubach. 

Grupą docelową marki BOLS Vodka są przede wszystkim ludzie młodzi i aktywni, kobiety
i mężczyźni w wieku 18 – 35 lat, szukający nowych trendów i preferujących spędzanie czasu w niekonwencjonalny sposób i w niezwykłym miejscu.

Promocja „Komary nie piją” potrwa do końca sierpnia br.

Dołącz do dyskusji: OgólnoBOLSka akcja "Komary nie piją"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl