Oglądalność stacji z grupy TVN wzrosła do 20,9%
Ogólny udział w rynku wszystkich programów telewizyjnych grupy TVN wzrósł w sierpniu do 20,9% z 19,1 % rok wcześniej.
W prime time ogólny udział w rynku wszystkich programów telewizyjnych Grupy TVN wzrósł do 23,7% z 22,0% w analogicznym okresie ub.r., podała spółka w komunikacie w piątek. Udział flagowej stacji, TVN wzrósł w tym okresie o 0,5 pkt do 14,2%.
"Kanał TVN zanotował w sierpniu 2007 r. ogólny całodobowy udział w rynku na poziomie 14,3% w porównaniu do 14,8% w sierpniu 2006 r. Natomiast w prime time, ogólny udział w rynku kanału TVN wzrósł do 18,5% w sierpniu 2007 r. z 18,4% w sierpniu 2006 r." - podano w komunikacie.
Największą popularnością w kanale TVN cieszyły się w sierpniu 2007 r.: główny serwis informacyjny "Fakty", magazyn kryminalny "W11-Wydział Śledczy", program publicystyczny "Uwaga!", prognoza pogody i serial sensacyjny "Detektywi". Filmem, który zanotował największą oglądalność byli "Zabójcy".
Udział programu TVN 24 w grupie docelowej (wiek 25+, przychody powyżej średniej, miasta 100.000+), mierzony całodobowo, wzrósł w sierpniu do 4,2% z 1,4% rok wcześniej.
Grupa TVN nadaje 11 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVN Gra, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia. Grupa jest także właścicielem wiodącego polskiego portalu internetowego, Onet.pl.
Dołącz do dyskusji: Oglądalność stacji z grupy TVN wzrosła do 20,9%