SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Oglądalność stacji z grupy TVN wzrosła do 20,9%

Ogólny udział w rynku wszystkich programów telewizyjnych grupy TVN wzrósł w sierpniu do 20,9% z 19,1 % rok wcześniej.

W prime time ogólny udział w rynku wszystkich programów telewizyjnych Grupy TVN wzrósł do 23,7% z 22,0% w analogicznym okresie ub.r., podała spółka w komunikacie w piątek. Udział flagowej stacji, TVN wzrósł w tym okresie o 0,5 pkt do 14,2%.

"Kanał TVN zanotował w sierpniu 2007 r. ogólny całodobowy udział w rynku na poziomie 14,3% w porównaniu do 14,8% w sierpniu 2006 r. Natomiast w prime time, ogólny udział w rynku kanału TVN wzrósł do 18,5% w sierpniu 2007 r. z 18,4% w sierpniu 2006 r." - podano w komunikacie.

Największą popularnością w kanale TVN cieszyły się w sierpniu 2007 r.: główny serwis informacyjny "Fakty", magazyn kryminalny "W11-Wydział Śledczy", program publicystyczny "Uwaga!", prognoza pogody i serial sensacyjny "Detektywi". Filmem, który zanotował największą oglądalność byli "Zabójcy".

Udział programu TVN 24 w grupie docelowej (wiek 25+, przychody powyżej średniej, miasta 100.000+), mierzony całodobowo, wzrósł w sierpniu do 4,2% z 1,4% rok wcześniej.

Grupa TVN nadaje 11 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVN Gra, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia. Grupa jest także właścicielem wiodącego polskiego portalu internetowego, Onet.pl.

  • Więcej informacji:
  • TVN

Dołącz do dyskusji: Oglądalność stacji z grupy TVN wzrosła do 20,9%

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl