SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„All Together Now 2” ma o 140 tys. widzów więcej niż „Take me out”. Polsat stacją trzeciego wyboru

Drugi sezon muzycznego programu „Śpiewajmy razem. All Together Now” gromadzi średnio 1,23 mln widzów, o 140 tys. osób więcej niż rok temu w niemal tym samym paśmie miał „Take me out”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu jest trzeci w rynku.

Rozrywkowy program „Śpiewajmy razem. All Together Now” nadawany jest w Polsacie w środy o godz. 20.30, począwszy od 6 marca br. Średnia oglądalność trzech premierowych odcinków drugiego sezonu projektu wyniosła 1,23 mln widzów, co przełożyło się na 8,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,77 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność programu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich przyciągnął przed ekrany 1,12 mln osób. Drugi z nich miał 1,25 mln oglądających, a trzeci - 1,31 mln.

W analogicznym okresie rok wcześniej Polsat niemal w tym samym paśmie pokazywał program „Take me out”, który po trzech odcinkach śledziło 1,09 mln osób przy udziałach wynoszących 6,67 proc. w 4+, 10,29 proc. w 16-49 oraz 8,51 proc. w 16-59. Oznacza to, że „All Together Now 2” podwyższa widownię stacji o 140 tys. osób.

Z kolei pierwsze trzy odcinki pierwszego sezonu programu „Śpiewajmy razem. All Together Now” nadawanego jesienią ub.r. oglądało 1,26 mln widzów (odpowiednio 8,77 proc., 11,89 proc. oraz 10,69 proc. udziału).

Polsat w czasie emisji nowego formatu ma trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP2, która nadaje wtedy jednak popularne seriale „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co daje jej 19 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Agent - gwiazdy”; 10,51 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. „Leśniczówka”, widowisko „Wielki test” i transmisje sportowe; 7,98 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Formuła tego show polega na zaprezentowaniu umiejętności wokalnych przed setką jurorów w taki sposób, aby porwać do wspólnego śpiewania jak największą liczbę oceniających. Im więcej członków jury wstanie z krzeseł i zaśpiewa wraz z uczestnikiem, tym wyższy będzie jego wynik.

Dwójka uczestników, która w każdym odcinku zdobędzie najwyższą liczbę punktów przechodzi do finałowego odcinka, w którym zawalczą o nagrodę pieniężną. Przewodniczącą 100-osobowego jury jest Beata Kozidrak, a w panelu jurorskim zasiadają m.in. Madox (wokalista pop i model), Nick Sinckler (wokalista), Anja Orthodox (wokalistka zespołu Closterkeller), Dariusz Kordek (aktor musicalowy, teatralny i filmowy), Krzysztof „Jary” Jaryczewski (muzyk rockowy), Saszan (wokalistka pop), Ewa Gil (wizażystka gwiazd) i Ramona Rey (dyplomowana mezzosopranistka).

W drugim sezonie do tego grona dołączyli m.in.: Filip Lato, Aleksandra Szwed, Gabriel Fleszar, Joanna „Ruda” Lazer, Tomasz „Titus” Pukacki, czy Julita Ratowska „Jula”. Show prowadzi Mariusz Kałamaga.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Dołącz do dyskusji: „All Together Now 2” ma o 140 tys. widzów więcej niż „Take me out”. Polsat stacją trzeciego wyboru

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kalemba
Przegrywa z Leśniczówką...
0 0
odpowiedź
User
Janek
Take me out był ciekawszy
0 0
odpowiedź
User
Tomasz
Druga edycja i tendencja rosnąca. Jest mało programów tak walecznych i nie poddających się. Szacun.
0 0
odpowiedź