SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP Sport liderem w lutym. 0,016 proc. udziału Canal+ Sport 3

W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Fightklub, a na czele spadków uplasował się Eurosport 1. Canal+ Sport 3 zanotował 0,016 proc. udziału, a Canal+ Sport 4 - 0,005 proc. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział TVP Sport w lutym 2020 roku wyniósł 0,89 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zmniejszył się o 26,26 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi był Eurosport 1, którego udział zmalał najbardziej w zestawieniu - o 28,12 proc. do poziomu 0,66 proc.

Podium uzupełnia Polsat Sport. Wynik tej stacji w lutym br. wyniósł 0,33 proc. Zwiększył się o 30,16 proc.

14. pozycję, z udziałem wynoszącym 0,025 proc. (po wzroście o 400 proc. - największym w zestawieniu), zajął kanał Fightklub.

Od września ub.r. w panelu Nielsen Audience Measurement dostępne są dwa nowe kanały platformy Canal+: Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4, które uruchomione zostały 10 lipca ub.r. Pierwsza z tych stacji w lutym br. zanotowała 0,016 proc. udziału, a druga - 0,005 proc.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w lutym br. również zajął TVP Sport, którego udział wyniósł 0,72 proc., po spadku o 30,38 proc. - największym w zestawieniu.

Drugi był Eurosport 1 (0,41 proc.; - 11,38 proc.), a trzeci - Eleven Sports 1 (0,25 proc.; - 15,81 proc.).

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 218,18 proc. do 0,04 proc., zanotował tutaj Polsat Sport News HD.

Dołącz do dyskusji: TVP Sport liderem w lutym. 0,016 proc. udziału Canal+ Sport 3

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dzidzia
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w lutym br. również zajął TVP Sport, którego udział wyniósł 0,72 proc., po spadku o 30,38 proc. - największym w zestawieniu.
DOTACJE RZĄDOWE, REKLAMY, ABONAMENT, OGÓLNODOSTĘPNY KANAŁ NA MUKSIE I 0,72% KANAŁU SPORTOWEGO TVP. W KRAJU GDZIE PRAWIE KAŻDY ŻYJE SPORTEM. SUKCES NA MIARĘ NASZYCH CZASÓW ;-)
0 0
odpowiedź
User
Mizioł
Jak na nakłady kasy w projekt to mizernie z tym Tvp Sport. Dyro sprowadzony przez Kurę otoczył się swoimi klakierami. I jest zabawa.
0 0
odpowiedź