SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bake off - Ale ciacho!” ogląda 865 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru

Piaty sezon kulinarnego teleturnieju „Bake off - Ale ciacho!” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 865 tys. osób, o 92 tys. widzów więcej niż czwartą odsłonę produkcji pokazywaną wiosną 2018 roku. TVP2 w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Program „Bake off - Ale ciacho!” na antenie TVP2 pokazywany jest w niedziele około godz. 15.15, począwszy od 23 grudnia 2018 roku. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków piątej edycji programu (do 6 stycznia 2019 roku) wyniosła 865 tys. osób, co przełożyło się na 6,93 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 4,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory zdecydowanie największą popularnością cieszył się trzeci odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1,06 mln osób.

W porównaniu do czwartej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., program zyskał 92 tys. widzów. Wówczas po pierwszy trzech odcinkach produkcja zgromadziła średnio 774 tys. osób, co przekładało się odpowiednio na 6,01 proc., 5,23 proc., 5,10 proc. udziału.

Piąta odsłona produkcji gromadzi także o 146 tys. więcej widzów niż cała pierwsza odsłona „Bake off Junior”. Dziecięcą wersję programu oglądało średnio 710 tys. osób, co przełożyło się na 6,20 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 5,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,30 proc. w grupie 16-59. Pierwsze trzy odcinki były jednak nadawane w czwartki o 20.45, jednak telewizyjna Dwójka zdecydowała się przenieść „Bake off Junior” do niedzielnego pasma na godz. 15.15.

TVP2 w paśmie nadawania „Bake off - Ale ciacho! 5” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w zestawieniu tzw. „wielkiej czwórki” zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 7,75%, nadającej w tym czasie gł. filmy (tylko w trakcie trzeciego odcinka stacja wyemitowała pierwszy odcinek serialu „Kuloodporne serce”). Drugi jest TVN (7,13 proc.; pasmo filmowe), a czwarty Polsat (4,55 proc.; filmy).

W grupie komercyjnej 16-49 TVP2 jest też na trzecim miejscu, ale w grupie wiekowej 16-59 stacja plasuje się na czwartej lokacie.

„Bake Off - Ale ciacho!” to kulinarny program w formie turnieju, w którym 12 uczestników rywalizuje ze sobą przygotowując ciasta i inne wypieki. Piątą serię reality-show prowadzą: Ida Nowakowska i Marcelina Zawadzka, a w jury znajdują się Krzysztof Ilnicki i Michał Bryś.

Program oparty jest na brytyjskim formacie „The Great British Bake Off”.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Dołącz do dyskusji: „Bake off - Ale ciacho!” ogląda 865 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Czyli mówiąc obrazowo widzowie powiedzieli fuck off dla tego programu. Ale jest to program misyjny, upieczone ciasta są wysyłane w ramach programu pomocowego Kempy (razem ze 100 osobową delegacją) do Syrii więc oglądalność nie ma znaczenia.
0 0
odpowiedź
User
Kartoon
Ciekawe że rośnie z tygodnia na tydzień i z ponad 1 mln. ustępuje już tylko skokom narciarskim jeżeli są
0 0
odpowiedź
User
1a
Polsat tak słabo w 4+
0 0
odpowiedź