SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

686 tys. widzów „36,6”. TVN stacją trzeciego wyboru

Szósty sezon programu „36,6” gromadzi średnio 686 tys. widzów, o 22 tys. osób mniej niż czwarta edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Ewa Drzyzga, fot. TVN Ewa Drzyzga, fot. TVN

Premierowe odcinki medycznego talk-show „36,6” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 18.00, począwszy od 7 września 2019 roku. Średnia oglądalność trzech pierwszych emisji wyniosła 686 tys. widzów, co przełożyło się na 7,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,41 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził trzeci odcinek. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 731 tys. osób.

Dla porównania, czwarty sezon „36,6” pokazywany jesienią ub.r. po trzech odcinkach śledziło średnio 708 tys. widzów. Przełożyło się to na 7,53 proc. udziału w 4+, 8,76 proc. w 16-49 oraz 7,97 proc. w 16-59. Oznacza to, że audycja straciła 22 tys. widzów.

TVN w czasie emisji „36,6” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Polsat z 11,83 proc. udziału. Druga jest TVP1 (11,73 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 (4,51 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Ewa Drzyzga w latach 2000-2016 na antenie TVN prowadziła talk-show „Rozmowy w toku”, które w ostatnim sezonie (tj. w okresie od 1 września do 4 listopada 2016 roku) oglądało średnio 591 tys. osób, co przełożyło się na 9,38 proc. udziału w 4+, 12,25 proc. w 16-49 oraz 11,21 proc. w 16-59.

W każdym odcinku medycznego talk-show „36,6” Ewa Drzyzga prezentuje historie pacjentów, sylwetki zdolnych lekarzy, a także wskazuje najlepsze placówki medyczne. Prowadząca przedstawia również widzom doniesienia o najnowszych technologiach wykorzystywanych w medycynie i skutecznych metodach dbania o zdrowie.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Dołącz do dyskusji: 686 tys. widzów „36,6”. TVN stacją trzeciego wyboru

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek T
Panie Kurdupski! W pana artykule są błędy - nie tylko przejęzyczenia, ale też znaczeniowe!
0 0
odpowiedź
User
paff
I tak więcej o 30% niż "hit" Big Brother.
24 5
odpowiedź
User
Marlena
"Drogi wolności"???? kiedy były w jedynce? z jakiego okresu te badania?
0 0
odpowiedź