Ofensywa telewizyjna AXA Ubezpieczenia (wideo)
23 sierpnia rozpoczęła się kampania telewizyjna AXA Ubezpieczenia przygotowana przez agencję TBWA\.
Celem kampanii jest przekonanie kierowców do zakupu ubezpieczenia i motywowanie potencjalnych klientów do kontaktu z AXA Ubezpieczenia za pośrednictwem linii telefonicznej.
Za opracowanie strategii i przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja TBWA\. Agencja przygotowała spot telewizyjny w formacie animacji rysunkowej połączonej ze zdjęciami filmowymi. Autorem ilustracji jest Bartek Minkiewicz a reżyserem spotu Sebastian Pańczyk.
Działania komunikacyjne obejmują telewizję, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Direction OMD.
Kampania telewizyjna AXA Ubezpieczenia
cel kampanii: Informacyjna
klient: Avanssur
przedstawiciel klienta: Agnieszka Dąbrowska
agencja: TBWA\
przedstawiciel agencji: Paweł Jura
dyrektor kreatywny: Paweł Borowski
dyrektor artystyczny: Anita Kotlińska
copywriter: Czesław Plawgo, Tomasz Gazda
reżyseria: Sebastian Pańczyk
studio: OPUS FILM
media: Media Direction OMD.
czas trwania: 15''
Dołącz do dyskusji: Ofensywa telewizyjna AXA Ubezpieczenia (wideo)