SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa sieci Eska

Radio Eska przygotowała letnią ofertę reklamową.

Składają się na nią trzy pakiety „Summer Hit”, „Weekend Hit” i „Double Hit”.

- 4,5 mln populacji wyjeżdża na wakacje w kraju, z czego 3 mln nad morze, 1,5 mln nad jeziora, a 750 tys. do miasta. Blisko 7 mln osób jeździ latem tylko weekendami – mówi Michał Marzysz, Product Manager Działu Klientów Kluczowych Time, domu sprzedaży Radia Eska.

Dlatego grupa Eski wychodzi latem aż z trzema ofertami reklamowymi. Dla chętnie wyjeżdżających przygotowano „Summer Hit” podzielone na cztery regiony nadawania Eski: duże miasta, Mazury, Południe i Pomorze. Oferta „Weekend Hit” ma dodatkowe emisje reklam od czwartku do niedzieli. Trzecią ofertą jest „Double Hit”, czyli emisje w pasmach o najwyższej słuchalności.

Kampanie podstawowa „Summer Hit” – w całej sieci Eski (30 emisji) kosztuje 150 tys. zł. W dużych miastach 13 emisji 23,790 zł, Mazury 13 emisji 5,510 zł, Południe 13 emisji 11,305 zł, Pomorze 13 emisji 4,130 zł. 30 emisji „Weekend Hit” w całej sieci kosztują 150 tys. zł. Tyle samo zapłacimy za ofertę „Double Hit”. Wszystkie spoty są 30 sekundowe.
 
Kampanie realizowane w całej sieci Eska (w 38 stacjach sieci Eska, Eska Rock i Gold FM) będą gratyfikowane dodatkowymi emisjami o wartości 30 proc. kampanii netto w ramach wybranego pakietu.

Czas obowiązywania oferty: 02.07.-02.09.2007. Dotyczy kampanii realizowanych w okresie 02.07.-09.09.2007.

Udziały w rynku% marzec - maj 2007 Marzec - maj 2006
ESKA [33] 8,7% 7,6%
Audytorium 17 [17] 5,0% 5,2%
Złote Przeboje [18] 3,4% 4,3%
AD Point [11] 1,6% 1,7%
RMF Maxxx [11] 1,2% 1,1%
VOX FM [8] 0,6% 0,4%
PLUS [12] 0,5% 0,5%
ROXY [6] 0,4% 0,4%

Radio Track SMG/KRC A MILLWARD Brown Company - sieci radiowe

Dołącz do dyskusji: Ofensywa sieci Eska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl