SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa RMF FM

Wczoraj ruszyła druga część kampanii promocyjnej 'RMF FM Najlepsza Muzyka'.

Zarówno w pierwszej części, tak i teraz biorą w niej udział najbardziej popularni wykonawcy światowej muzyki pop. Tym razem są to: U2, Status Quo, Police, Bryan Adams, Akon, Sonique, Shania Twain, Lighthouse Family czy Joanna Zimmer lub Lucie Silvas (w początkowym etapie byli to: Anna Maria Jopek, Lionel Richie, Sting, Black Eyed Peas, Suzanne Vega, Lucie Silvas, Gwen Stefani, Zucchero&Paul Young, Bryan Adams, Shania Twain, Chris De Burgh, Ace Of Base, Nelly, Keane).

II etap ogólnopolskiej akcji reklamowej rozpoczyna się w listopadzie: już czternastego pojawią się nowe spoty telewizyjne, emitowane w TVP1 i TVP2, TVN i POLSAT. Od 18.11 będzie je można obejrzeć także w sieciach kinowych Cinema City i Multikino.

Działania wspiera także prasa: blisko 50 tytułów prasowych o największym zasięgu (między innymi Wprost, Polityka, Newsweek, Przekrój, Twój Styl, Glamour, Elle, Claudia, Pani Domu, Playboy, CKM, Tele Tydzień, Tele Świat czy To&Owo. Silnej obecności prasowej towarzyszy ekspozycja outdoorowa (od 1.11 do końca miesiąca) oraz internetowa w portalu Interia.pl (od 8. 11).

Cała kampania promocyjna zaplanowana jest do końca bieżącego roku. Kreacja, zakup i planowanie mediów realizowane są przez agencję reklamową ART FM.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa RMF FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl