Ofensywa reklamowa Rainbow Tours
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa biura podróży Rainbow Tours. Kampania obejmie działania w prasie, internecie oraz outdoor.
Agencja S4 przygotowała kolejne działania dla Rainbow Tours. Zostały one podzielone na dwa etapy: miesięczną kampanię wizerunkową 'Pasja do podróży', która rozpoczęła się w styczniu, oraz kampanię produktową 'Sztuka podróżowania', która jest zaplanowana na luty. Obejmą one wybrane polskie miasta: Białystok, Bydgoszcz, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Bielsko - Białą, Gliwice, Katowice, Toruń, Gdańsk, Gdynię, Warszawę i Wrocław.
Celem przygotowanych działań jest przede wszystkim zwiększenie świadomości marki oraz wzmocnienie jej wizerunku. Ich główną grupą docelową są mieszkańcy o dochodach powyżej średniej i wyższym wykształceniu, ceniący sobie wyjazdy w gronie znajomych.
Po stronie agencji S4 znalazło się opracowanie strategii
komunikacji, kreacja oraz dobór mediów (outdoor). Poza działaniami
wchodzącymi w skład kampanii, S4 przeprowadziło także badania
jakościowe i opracowało strategię dla marki Rainbow Tours.
Osobą odpowiedzialną w firmie Rainbow Tours za nadzór nad
prowadzonymi działaniami jest Remigiusz Talarek - Sales &
Marketing Manager. Ze strony S4 za kompleksowe działania
realizowane dla tego klienta odpowiadają: Monika Skalska - senior
account executive, Marcin Samek - senior strategic planner, Anna
Jaroszyńska - strategic planner, Dominik Wąsik - art director. Za
planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starcom MediaVest.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa Rainbow Tours