SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa reklamowa firmy Kler

W połowie stycznia Kler SA, polski producent mebli wypoczynkowych, rozpoczyna największą w historii firmy kampanię reklamową.

Będzie ona prowadzona zarówno w Polsce,  jak i w Czechach, Litwie, Łotwie oraz na Węgrzech. Działania reklamowe potrwają do połowy lutego 2007 r.

Kampania ma charakter wizerunkowy - oparta jest na postaci założyciela i właściciela firmy, Piotra Klera.

W Polsce spoty reklamowe pojawią się w telewizji, radiu, magazynach wnętrzarskich oraz luksusowych miesięcznikach skierowanych do kobiet.

Kreację przygotowała agencja Rozgłośnia, za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa firmy Kler

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl