Ofensywa reklamowa dziennika Polska
"Polska. Myślisz globalnie. Żyjesz lokalnie" to nowa odsłona kampanii reklamowej dziennika "Polska". Kampania rozpoczęła się 24 stycznia, czyli po trzech miesiącach od startu dziennika.
Nowa kampania telewizyjna ma charakter produktowy i promować będzie konkretne wydania gazety.
Spoty telewizyjne przygotowane zostały w trzech wersjach, podkreślających różnorodność produktową gazety. Hasło przewodnie kampanii pozostaje to samo: "Polska. Myślisz globalnie. Żyjesz lokalnie". Kampania ma dotrzeć do osób w wieku 25-55 lat, z wykształceniem średnim i wyższym.
Monika Brason, dyrektor ds. komunikacji marketingowej Polskapresse: "Spoty przygotowaliśmy pod konkretne wydania gazety pozycjonując je do określonych odbiorców w ramach grupy docelowej "Polski". Pierwszy spot skierowany jest do mężczyzn i promuje poniedziałkowe wydanie gazety, czyli sport, dodatek "Męska rzecz". W drugim spocie zwracamy się do całej rodziny proponując Magazyn Rodzinny, program telewizyjny i kulturalny, zapowiadamy weekend z "Polską". Trzeci spot promuje nasze pozostałe dodatki kolorowe i kierujemy go do czytelników zainteresowanych life stylem i ogólnie podnoszeniem komfortu życia".
Kampania obejmuje TV: Polsat, TVN, TVP i będzie wzmacniana lokalnie. Za kreację odpowiada Agencja Young & Rubicam, zakup i planowanie mediów zapewnił dom mediowy Mediaedge:CIA.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa dziennika Polska