SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa DaimlerChrysler Automotive Polska

Jet Line zrealizował kampanię wielkoformatową nowego modelu samochodu Smart Forfour

To pierwsza kampania przygotowana dla tej firmy. Rozpoczęła się na początku maja w czterech aglomeracjach w Warszawie, Katowicach i Wrocławiu.

Kampania jest prowadzona w 4 lokalizacjach w centrach miast, w tym dwóch w Warszawie - przy Marszałkowskiej róg Nowogrodzkiej ( kaseton backlight 6x12 m ) oraz przy Marszałkowskiej i Senatorskiej ( siatka winylowa 8,8x16,5 m ).

W Katowicach reklamę usytuowano w Alei Korfantego (11,8 x 21,8 m) a we Wrocławiu na ul. Dobrzyńskiej (15,8 x 14,26 m). Kampania potrwa do końca maja 2005.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa DaimlerChrysler Automotive Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl