Odświeżony Focus już w kioskach
Październikowe wydanie magazynu Focus (G+J Polska) pojawiło się w kioskach w odświeżonej postaci. Zmiany dotyczą layoutu, nawigacji oraz okładki. W magazynie pojawiły się także nowe działy.
- Przeobrażenia w magazynie stanowią kolejną odsłonę zmian, które zostały zapoczątkowane pod koniec 2006 roku, w odpowiedzi na przeprowadzone wówczas badania wśród czytelników - wyjaśnia Małgorzata Walkowska-Geyderowicz, wydawca miesięcznika "Focus". - Z ankiet przeprowadzonych wśród naszych czytelników dowiedzieliśmy się, jakie mają potrzeby. Nasz czytelnik jest bardzo wymagający, od pisma oczekuje równocześnie rozrywki i relaksu, a także możliwości pozyskania wiadomości.
- Nasz magazyn chce być drogowskazem dla głodnych wiedzy. Dlatego "Focus" będzie pisał o rzeczach najważniejszych i najciekawszych - w sposób przystępny i prosty - wyjaśnia Michał Wójcik, redaktor naczelny magazynu. - "Focus" musi być coraz doskonalszy, zarówno pod względem merytorycznym, jak i graficznym. Chcemy się rozwijać, nadążać za postępem technologicznym, nowinkami, odkryciami naukowymi. Wciąż podnosimy sobie poprzeczkę. Interesujemy się całym światem - powiedział Wójcik. Dzięki zmianom "Focus" obejmie, swym zasięgiem, całe naukowe spectrum.
Zmiany w magazynie miały na celu usprawnienie nawigacji. Dzięki temu pismo jest bardziej nowoczesne i przejrzyste. Zmieniono okładkę magazynu w celu lepszej ekspozycji tytułu. Redakcja zapowiada także więcej grafiki i zdjęć. - Nawiązaliśmy kontakt z czołowymi serwisami fotograficznymi, dysponujacymi fotografią naukową i infografiką. Efektem są niesamowite ilustracje, których na polskim rynku do tej pory nie było - podkreśla Michał Wójcik.
W magazynie wprowadzono również nowe działy.
PDS: 21 września
Cena: 6,90 PLN
Objętość: 108 stron
Nakład: 155 000
Wsparcie marketingowe: TV, radio, prasę i Internet. Media planuje
dom mediowy Starcom.
Za kreację odpowiada dział marketingu "Focus".
Dołącz do dyskusji: Odświeżony Focus już w kioskach