SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Odkrycie prawdziwie 'Chłodnej elegancji' w najnowszych lodówkach LG

Koncern LG wprowadził na rynek nową linię chłodziarko-zamrażarek typu Side-by-Side oraz No Frost Kombi, którym towarzyszy kampania wizerunkowa. Jej motywem przewodnim jest nawiązanie do chłodnej elegancji, która odzwierciedla cechy samego produktu.

Kampania wizerunkowa rozpoczęła się z końcem września i potrwa do końca listopada.

Obejmuje stylowe magazyny prasy lifestyle (Twój Styl, Elle, Pani), magazyny wnętrzarskie, prasę branżową oraz spoty sponsoringowe w głównych stacjach telewizyjnych.

Kreacja prasowa została przygotowana przez centralę LG, natomiast adaptacji dokonała agencja Pentagon Media Team. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

  • Więcej informacji:
  • LG

Dołącz do dyskusji: Odkrycie prawdziwie 'Chłodnej elegancji' w najnowszych lodówkach LG

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl