O 5,2 proc. wzrosły ceny reklamy w RMF FM
Broker FM wprowadza od 6 października 2008 roku nowy, skorygowany cennik reklam w radiu RMF, dopasowując poziomy cen w poszczególne dni tygodnia do zróżnicowanego popytu na rynku.
Wprowadzane korekty uwzględniają średni wzrost ceny na poziomie 5,2% ( w godz.5.00-24.00). W paśmie od godz. 7.00- 19.00 ten wzrost wyniesie 6,6 %.
Główna zmiana dotyczy wyodrębnienia dwóch najbardziej przepełnionych dni tygodnia tj.czwartku i piątku.
- Ciągle rosnąca słuchalność RMF FM i, co za tym idzie, przewaga nad konkurencją oraz (wynikające z dużych wzrostów cen w telewizjach) trendy wskazujące na zwiększone zainteresowania reklamą radiową, skłoniły spółkę - lidera rynku radiowego - do zmian i przewartościowania cen reklam - podaje RMF FM.
Dołącz do dyskusji: O 5,2 proc. wzrosły ceny reklamy w RMF FM