O 20 proc. spadły wpływy reklamowe kolorowych magazynów
Magazyny kolorowe zarobiły w maju 2009 roku 211 mln zł wobec 263 mln zł w 2008 r. Liderem był tygodnik "Wprost" - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
"Wprost" (AWR Wprost) zanotował w maju 2009 spadek cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 8,9 mln zł (mniej o 0,2 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitor przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 8,3 mln zł (3,3 mln zł mniej niż w maju 2008) a na trzecim miejscu uplasowała się "Polityka" - 7,3 mln zł.
Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w maju 2009 roku 211 mln
zł wobec 263 mln zł w 2008 r.
Rok / Miesiąc | V.2009 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 211 088 321 zł |
WPROST | 8 936 785 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 8 344 075 zł |
POLITYKA | 7 295 300 zł |
TELE TYDZIEŃ | 6 760 394 zł |
VIVA | 5 797 666 zł |
TWÓJ STYL | 5 779 637 zł |
Rok / Miesiąc | V.2008 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 263 171 016 zł |
POLITYKA | 13 528 050 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 11 614 191 zł |
WPROST | 9 178 472 zł |
TWÓJ STYL | 8 722 187 zł |
VIVA | 7 498 344 zł |
TELE TYDZIEŃ | 7 220 060 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: O 20 proc. spadły wpływy reklamowe kolorowych magazynów