SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

O 20 proc. spadły wpływy reklamowe kolorowych magazynów

Magazyny kolorowe zarobiły w maju 2009 roku 211 mln zł wobec 263 mln zł w 2008 r. Liderem był tygodnik "Wprost" - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

"Wprost" (AWR Wprost) zanotował w maju 2009 spadek cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 8,9 mln zł (mniej o 0,2 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitor przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 8,3 mln zł (3,3 mln zł mniej niż w maju 2008) a na trzecim miejscu uplasowała się "Polityka" - 7,3 mln zł.

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w maju 2009 roku 211 mln zł wobec 263 mln zł w 2008 r.

Rok / Miesiąc V.2009
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 211 088 321 zł
WPROST 8 936 785 zł
NEWSWEEK POLSKA 8 344 075 zł
POLITYKA 7 295 300 zł
TELE TYDZIEŃ 6 760 394 zł
VIVA 5 797 666 zł
TWÓJ STYL 5 779 637 zł


Rok / Miesiąc V.2008
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 263 171 016 zł
POLITYKA 13 528 050 zł
NEWSWEEK POLSKA 11 614 191 zł
WPROST 9 178 472 zł
TWÓJ STYL 8 722 187 zł
VIVA 7 498 344 zł
TELE TYDZIEŃ 7 220 060 zł



dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: O 20 proc. spadły wpływy reklamowe kolorowych magazynów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl