SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy szef marketingu Gazety Prawnej

Nowo powstająca struktura działu marketingu Gazety Prawnej ma już swojego szefa.

Od 7 sierpnia stanowisko Dyrektora Marketingu Gazety Prawnej obejmie Monika Nowaczewska.

Monika Nowaczewska specjalizuje się w zarządzaniu marką, a w szczególności w komunikacji marketingowej, korporacyjnej i public relations. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe zdobyte w sieciowych agencjach reklamowych i pracy dla spółek giełdowych.

„Do podstawowych zadań nowego dyrektora marketingu należeć będzie, obok stworzenia efektywnego zespołu marketingu, wypracowanie i wdrożenie strategii marki Gazeta Prawna na najbliższe kilkanaście miesięcy. Monika Nowaczewska odpowiadać będzie także za przygotowanie i realizację działań komunikacyjnych marki planowanych na jesień tego roku” - informuje Małgorzata Sawicka, Centrum Innowacji i Rozwoju Grupa Wydawnicza INFOR S.A.

Zastępcą nowego Dyrektora Marketingu zostanie dotychczasowy szef marketingu Gazety Prawnej – Paweł Dobosz.

Dołącz do dyskusji: Nowy szef marketingu Gazety Prawnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl