Nowy sezon “Dr. House'a” śledzi 2,7 mln widzów
Szósty sezon “Dr. House’a”, którego premierowe odcinki TVP 2 nadaje w czwartkowe wieczory, ogląda średnio 2,7 mln widzów. W czasie emisji produkcji Dwójka przegrywa jedynie z siostrzaną Jedynką.
Serial nadawany jest w czwartki o 20.40 (jeden odcinek pokazano wyjątkowo o 21.40). Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, że średni udział TVP 2 po emisji czterech odcinków “Dr. House'a” wynosi 18,70 proc. Lepiej radzi sobie w tym czasie jedynie TVP 1, emitująca gł. “Ojca Mateusza” i “Sprawę dla reportera”, co daje jej 23,30 proc. udziału. Za TVP 2 plasują się TVN („W11 – Wydział Śledczy”, „filmy fabularne; 16,28 proc.) i Polsat (m.in. „CSI: Kryminalne Zagadki Miami”, “Hotel 52”; 13,15 proc.).
W grupie komercyjnej Dwójka z “Dr.”House’em” jest zdecydowanym liderem z udziałem wynoszącym 26,08 proc. Druga w tej grupie Jedynka ma tylko 16,83 proc. udziału.
Rok temu, TVP 2 nadawała piąty sezon serialu, która wyświetlany była dwa razy w tygodniu - w środy i czwartki o 20.40. Średnia widownia całej serii (liczyła 23 odcinki) wyniosła 3,28 mln osób, co dało stacji odpowiednio 21,47 proc. i 26,99 proc. udziału w rynku.
„Dr. House” największą popularnością cieszy się wśród kobiet, widzów pomiędzy 25. a 54. rokiem życia, mieszkańców małych i dużych miast, a także osób z wykształceniem średnim i wyższym.
Oglądalność “Dr. House’a" odcinek po odcinku
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | Godz. | AMR | SHR % | SHR % |
09-09-2010 | 20:46 | 2 656 941 | 17,64% | 23,43% |
09-09-2010 | 21:43 | 2 713 354 | 21,17% | 27,71% |
16-09-2010 | 20:46 | 2 706 894 | 18,40% | 26,97% |
23-09-2010 | 20:45 | 2 746 214 | 17,92% | 26,36% |
Średnia | 2 705 695 | 18,70% | 26,08% |
Widownia konkurencji w czasie emisji serialu
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP 1 | 3 372 011 | 23,30% | 16,83% |
TVP 2 – Dr. House | 2 705 695 | 18,70% | 26,08% |
TVN | 2 356 325 | 16,28% | 14,62% |
Polsat | 1 902 761 | 13,15% | 14,81% |
Profil widowni produkcji
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 40,19% | 83 |
Kobiety | 59,81% | 115 | |
Wiek | 4-9 | 1,46% | 24 |
10-15 | 5,66% | 81 | |
16 - 19 | 4,13% | 72 | |
20 - 24 | 7,27% | 89 | |
25 - 29 | 11,22% | 126 | |
30 - 34 | 11,96% | 147 | |
35 - 39 | 10,28% | 145 | |
40 - 44 | 8,96% | 139 | |
45 - 49 | 9,87% | 139 | |
50 - 54 | 9,75% | 118 | |
55 - 59 | 6,67% | 88 | |
60+ | 12,78% | 65 | |
Wlk. miasta | Wieś | 37,28% | 96 |
< 50 tys. | 24,32% | 101 | |
50-100 tys. | 7,12% | 83 | |
100-200 tys. | 9,45% | 118 | |
> 200 tys. | 21,84% | 107 | |
Zawód | Top management | 11,36% | 146 |
Pracownicy średniego szczebla |
22,09% | 153 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 21,56% | 107 | |
Emeryci | 19,94% | 80 | |
Inni | 25,04% | 77 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 40,55% | 88 |
Średnie | 35,00% | 118 | |
Wyższe | 17,33% | 152 | |
Inne | 7,12% | 55 |
Dołącz do dyskusji: Nowy sezon “Dr. House'a” śledzi 2,7 mln widzów