SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy sezon “Dr. House'a” śledzi 2,7 mln widzów

Szósty sezon “Dr. House’a”, którego premierowe odcinki TVP 2 nadaje w czwartkowe wieczory, ogląda średnio 2,7 mln widzów. W czasie emisji produkcji Dwójka przegrywa jedynie z siostrzaną Jedynką.

Serial nadawany jest w czwartki o 20.40 (jeden odcinek pokazano wyjątkowo o 21.40). Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, że średni udział TVP 2 po emisji czterech odcinków “Dr. House'a” wynosi 18,70 proc.  Lepiej radzi sobie w tym czasie jedynie TVP 1, emitująca gł. “Ojca Mateusza” i “Sprawę dla reportera”, co daje jej 23,30 proc. udziału. Za TVP 2 plasują się TVN („W11 – Wydział Śledczy”, „filmy fabularne; 16,28 proc.) i Polsat (m.in. „CSI: Kryminalne Zagadki Miami”, “Hotel 52”; 13,15 proc.).

W grupie komercyjnej Dwójka z “Dr.”House’em” jest zdecydowanym liderem z udziałem wynoszącym 26,08 proc. Druga w tej grupie Jedynka ma tylko 16,83 proc. udziału.

Rok temu, TVP 2 nadawała piąty sezon serialu, która wyświetlany była dwa razy w tygodniu - w środy i czwartki o 20.40. Średnia widownia całej serii (liczyła 23 odcinki) wyniosła 3,28 mln osób, co dało stacji odpowiednio 21,47 proc. i 26,99 proc. udziału w rynku.

„Dr. House” największą popularnością cieszy się wśród kobiet, widzów pomiędzy 25. a 54. rokiem życia, mieszkańców małych i dużych miast, a także osób z wykształceniem średnim i wyższym.
 



Oglądalność “Dr. House’a" odcinek po odcinku

   Wirtualnemedia.pl Wszyscy 4+ 16-49
Data Godz. AMR SHR % SHR %
09-09-2010 20:46 2 656 941 17,64% 23,43%
09-09-2010 21:43 2 713 354 21,17% 27,71%
16-09-2010 20:46 2 706 894 18,40% 26,97%
23-09-2010 20:45 2 746 214 17,92% 26,36%
Średnia   2 705 695 18,70% 26,08%


Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

  Wszyscy 4+ 16-49
  AMR SHR % SHR %
TVP 1 3 372 011 23,30% 16,83%
TVP 2 – Dr. House 2 705 695 18,70% 26,08%
TVN 2 356 325 16,28% 14,62%
Polsat 1 902 761 13,15% 14,81%


Profil widowni produkcji

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 40,19% 83
  Kobiety 59,81% 115
Wiek  4-9 1,46% 24
   10-15 5,66% 81
  16 - 19 4,13% 72
  20 - 24 7,27% 89
  25 - 29 11,22% 126
  30 - 34 11,96% 147
  35 - 39 10,28% 145
  40 - 44 8,96% 139
  45 - 49 9,87% 139
  50 - 54 9,75% 118
  55 - 59 6,67% 88
  60+ 12,78% 65
Wlk. miasta Wieś 37,28% 96
  < 50 tys. 24,32% 101
  50-100 tys. 7,12% 83
  100-200 tys. 9,45% 118
  > 200 tys. 21,84% 107
Zawód Top management 11,36% 146
  Pracownicy
średniego szczebla
22,09% 153
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 21,56% 107
  Emeryci 19,94% 80
  Inni 25,04% 77
Wykształcenie Podstawowe 40,55% 88
  Średnie 35,00% 118
  Wyższe 17,33% 152
  Inne 7,12% 55


 

Dołącz do dyskusji: Nowy sezon “Dr. House'a” śledzi 2,7 mln widzów

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lol
Również oglądam na TVP2. Z sezonu na sezon poziom leci w dół, więc nie trzeba tego oglądać tuż po usa ;]
20 12
odpowiedź
User
kamil
I na co oni liczyli z lektorem i 4:3? Czasem wkurza mnie, że tak beznadziejna telewizja puszcza tak dobry serial.
0 0
odpowiedź
User
i co chodzi
Nie rozumiem tego. Raz piszecie, że Hotel 52 i Szpilki na giewonce sa hitem polsatu i wygrywają z konkurencją a tutaj tabelka, w której polsat ma 4 miejsce. No ludzie! Moglibyście to jakoś tłumaczyc?
20 12
odpowiedź