Nowy serial komediowy Dwójki wygrywa z konkurencją
Serial komediowy "U Pana Boga w ogródku", który TVP 2 pokazuje w sobotnie wieczory o 20.10, ma więcej widzów niż pozycje nadawane w tym czasie w konkurencyjnych stacjach i podnosi oglądalność Dwójki w stosunku do ubiegłego roku.
Trzy pierwsze odcinki serialu "U Pana Boga w ogródku" obejrzało średnio 3,31 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 21,64 proc. w grupie 4+ i w 21,41 proc. w grupie 16-49. Dla porównania, rok temu w tym samym paśmie Dwójka cieszyła się nieco mniejszą popularnością - miała 3,18 mln widzów i odpowiednio 20,61 proc. i 18,98 proc. udziału - wynika z danych AGB Nielsen Media Reserach przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl.
W czasie emisji serialu TVP 2 jest liderem rynku telewizyjnego, minimalnie wyprzedzając TVN, która ma wtedy 3,25 mln widzów i nadaje "Nianię" oraz "Mam talent". Na dalszych miejscach plasują się: TVP 1 (3,15 mln; filmy fabularne oraz mecz piłki nożnej) i Polsat (2,84 mln; "Jak Oni śpiewają").
Z analizy profilu widowni "U Pana Boga w ogródku" wynika, że produkcję oglądają najchętniej kobiety, widzowie po czterdziestce, mieszkańcy wsi i osoby z wykształceniem podstawowym.
Oglądalność serialu "U Pana Boga w ogródku" odcinek po
odcinku
|
Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
25-10-2008 | 3 353 722 | 21,56% | 22,28% |
18-10-2008 | 3 033 612 | 20,54% | 19,74% |
11-10-2008 | 3 544 836 | 22,77% | 22,09% |
średnia | 3 310 463 | 21,64% | 21,41% |
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji
serialu
|
Wszyscy 4+ | |
Stacja | AMR | SHR % |
TVP 2 - U Pana Boga w ogródku | 3 310 463 | 21,64% |
TVN | 3 249 088 | 21,24% |
TVP 1 | 3 148 141 | 20,58% |
Polsat | 2 835 894 | 18,54% |
Profil widowni "U Pana Boga w
ogródku"
|
AFF | ADH % | |
Płeć | Mężczyźni | 96 | 46,26% |
Kobiety | 104 | 53,74% | |
Wiek | 4- 9 | 50 | 3,09% |
10- 15 | 67 | 5,04% | |
16 - 19 | 55 | 3,43% | |
20 - 24 | 37 | 3,28% | |
25 - 29 | 37 | 3,13% | |
30 - 34 | 78 | 6,13% | |
35 - 39 | 90 | 6,06% | |
40 - 44 | 120 | 7,87% | |
45 - 49 | 154 | 11,89% | |
50 - 54 | 124 | 10,20% | |
55 - 59 | 168 | 12,10% | |
60+ | 151 | 27,79% | |
Wlk.miasta | Wieś | 118 | 45,43% |
< 50 tys. | 93 | 22,19% | |
50-100 tys. | 81 | 7,23% | |
100-200 tys. | 84 | 6,66% | |
> 200 tys. | 89 | 18,49% | |
Zawód | Top management | 76 | 6,34% |
Pracownicy szczebla średniego | 95 | 12,72% | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 105 | 20,55% | |
Emeryci | 153 | 39,56% | |
Inne | 63 | 20,83% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 121 | 53,50% |
Średnie | 94 | 28,16% | |
Wyższe | 85 | 10,21% | |
Inne | 59 | 8,13% |
Dołącz do dyskusji: Nowy serial komediowy Dwójki wygrywa z konkurencją