Nowy Seat Exeo reklamuje się 'w wyższej klasie' (wideo)
Pod hasłem "W wyższej klasie" ruszyła kampania reklamowa nowego modelu Seata Exeo. Akcja obejmuje telewizję, prasę i internet.
Kampania reklamowa nowego modelu Seata Exeo obrazowo pokazuje wysoki poziom zaawansowania technologicznego i jakości wykończenia tego samochodu. Ponadto akcja pod hasłem "W wyższej klasie" zaprasza- nie tylko w reklamach w mediach, lecz również w formie SMS-ów - do jazdy próbnej tym autem.
Akcja od początku czerwca jest prowadzona w telewizji (Polsat, TVP, TVN, Discovery, stacje tematyczne z pakietu At Media), prasie (Wprost, Forbes, Top Gear, Voyage, Playboy, Auto Motor i Sport, Rzeczpospolita, Polityka, Auto Moto) i internecie (serwisy biznesowe i strony główne portali). Koncepcję i kreację kampanii - zaplanowanej do końca czerwca - przygotowała agencja reklamowa Betlej&Partners, natomiast zaplanowaniem i wdrożeniem w mediach zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Nowy Seat Exeo reklamuje się 'w wyższej klasie' (wideo)