SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy Prezes IAA

Zarząd IAA (Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy) wyłoniło ze swego grona nowego prezesa

Został nim Paweł Kowalewski - na co dzień prezes i dyrektor kreatywny warszawskiej Agencji Reklamowej Communication Unlimited. W IAA Paweł Kowalewski pełnił dotąd rolę wiceprezesa, ale wobec rezygnacji Neila Selby'ego, który z powodów rodzinnych zadecydował o przerwaniu swojej dotychczasowej działalności w Polsce, przejmuje prowadzenie Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.

"Chciałbym, aby IAA w Polsce było platformą wymiany informacji, myśli i doświadczeń w dziedzinie komunikacji marketingowej. Żeby nadal prowadziło programy edukacji społecznej w zakresie nowoczesnych form komunikacji rynkowej służących zmianie wizerunku środowiska związanego z szeroko pojętym marketingiem. To najważniejsze cele jakie stawiam przed sobą i bez wątpienia poważne wyzwanie." - mówi Paweł Kowalewski

Działalność Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce, w ostatnich latach osiągnęła bardzo wiele. Wśród nich na pewno warto wymienić Program "Marketing dla Przyszłości" , rozpoczęty w skali ogólnopolskiej w styczniu 2003 r. kampanią "Pij mleko, będziesz wielki". Program "Marketing dla przyszłości" realizowany będzie przez IAA w Polsce w następujących obszarach: ochrona zdrowia i profilaktyka, ochrona środowiska, edukacja - języki obce i nowe technologie, lokalna przedsiębiorczość.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) zostało założone w 1938 r. w Nowym Jorku. Obecnie ma niemal sto oddziałów na całym świecie. Oddziały IAA w poszczególnych państwach tworzą własne programy, promując odpowiedzialność reklamy i broniąc swobody komunikacji marketingowej. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce powstało w 1993 roku. Jest organizacją zrzeszającą twórców reklam, reklamodawców i media. Promuje pozytywny stosunek polskiego społeczeństwa do reklamy, jako nieodzownego czynnika nowoczesnej gospodarki, wspierającego rozwój wolnego rynku i wolnych mediów.

Paweł Kowalewski założyciel, prezes i dyrektor kreatywny agencji Communication Unlimited. Absolwent ASP, Wydziału Malarstwa w pracowni prof. Stefana Gierowskiego. Pod koniec studiów, w 1982 roku założył wraz z Ryszardem Wodniakiem grupę GRUPPA, która stała się jednym z najważniejszych ugrupowań artystycznych w Polsce lat osiemdziesiątych XX wieku. W 1985 rozpoczął pracę na warszawskiej ASP, gdzie wykłada do dzisiaj. W latach 1983 -1988 wydawał wraz z przyjaciółmi z GRUPPY nielegalne pismo "Oj dobrze już", w którym to artyści publikowali swoje teksty. W 1989 założył agencje reklamowa Communication Unlimited do dzisiaj znajdująca się w pierwszej dziesiątce największych polskich agencji reklamowych. W 1989 został członkiem komitetu wyborczego przy Lechu Wałęsie, a w rok później doradcą ministra kultury III Rzeczpospolitej. Jednak polityka nigdy nie stała się jego żywiołem. Do dziś uprawia malarstwo niedzielne.

Dołącz do dyskusji: Nowy Prezes IAA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl