Nowy Peugeot 207: Nadjeżdża młodość (wideo)
W telewizji, radiu, prasie i BTL ruszyła kampania reklamująca nowy Peugeot 207. Akcja pod hasłem "Nadjeżdża młodość" podkreśla zwrotność tego samochodu.
Rozpoczęta właśnie kampania Peugeota 207
reklamuje model tego samochodu po liftingu. Przekaz pod hasłem
"Nadjeżdża młodość" sugestywnie pokazuje zwrotność i energię tego
auta oraz jego młodzieńczy charakter. Akcja wykorzystuje wizerunek
kierowcy rajdowego Tomsza Kuchara, który w niestandardowym mailingu
wysłanym do wybranych klientów Peugeot radzi, jak testować ten
samochód i na jakie elementy należy zwrócić szczególną uwagę
podczas jazdy próbnej.
Działania ATL obejmują telewizję (m.in. TVP, TVN, Polsat i kanały
tematyczne), prasę oraz radio. Kreację miesięcznej kampanii -
opartą częściowo na globalnym przekazie - przygotowała agencja
reklamowa Euro RSCG Warsaw, natomiast zakupem
mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: Nowy Peugeot 207: Nadjeżdża młodość (wideo)