SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy kwartalnik shoppingowy

21 kwietnia 2005 roku Edipresse Polska S.A. wprowadzi na rynek nowy kwartalnik zatytułowany Hot. Moda & Shopping

Będzie to pismo shoppingowe przeznaczone dla młodych kobiet w wieku 18- 35 lat. Redaktorem prowadzącym kwartalnika jest Alicja Kowalska. Materiały redakcyjne przygotowali dziennikarze dwutygodnika Viva! Autorem makiety jest  Bożena Kalinowska.

Początkowo- przez dwa tygodnie  124 stronicowy Hot. Moda & Shopping będzie dystrybuowany z całym nakładem dwutygodnika Viva! w cenie 5, 99 zł , który ukaże się w nakładzie 280 tysięcy egzemplarzy. Po upływie dwóch tygodni kwartalnik zostanie wprowadzony na rynek jako niezależne pismo w nakładzie 80 tysięcy egzemplarzy i sprzedawany  będzie do połowy czerwca w cenie 3, 99 zł. Kolejne wydania kwartalnika będą wprowadzane według tych samych zasad.

"Jesteśmy pewni, że na rynku jest jeszcze miejsce na kolejny magazyn shoppingowy, szczególnie taki wprowadzany pod bardzo silną marką Vivy! Biorąc pod uwagę średnią sprzedaż Vivy! i sposób dystrybucji Hot. Moda& Shopping oraz przede wszystkim jego wysoką wartość merytoryczną liczymy na dużą sprzeda i skuteczną budowę nowego, silnego tytułu prasowego na rynku. Optymistyczne jest również ogromne zainteresowanie reklamodawców naszym nowym, jeszcze gorącym pismem"- mówi Magdalena Modrzewska- dyrektor promocji dwutygodnika Viva!

Promocja kwartalnika obejmie takie media jak TVP 1 i TVP 2, TVN, TVN7, TV4, VIVA, MTV, radia RMF i Radiostacja, Wawa, internet: Tlen, Gadu Gadu i WP, reklamę prasową w magazynach Edipresse Polska S.A.

Zaplanowane są również działania niestandardowe mające na celu bezpośrednie dotarcie do "użytkowników" pism shoppingowych. Działania te obejmują promocje w sieciach i centrach handlowych w postaci plakatów, standów, banerów, citilightów, reklamy dźwiękowej w miejscach sprzedaży oraz specjalnie przygotowanych stylizacji wraz z ogromnymi okładkami Hot .Moda & Shopping w witrynach sklepowych.

Jak podaje "GW" liderem w segmencie tzw. pism shoppingowych jest obecnie Agora. Jej adresowany do kobiet miesięcznik "Avanti", który zadebiutował w kwietniu 2004 r., zamknął ubiegły rok średnią sprzedażą na poziomie 156 tys. egzemplarzy. W ubiegłym tygodniu Agora wydała "Logo" - kwartalnik o zakupach dla mężczyzn.

Dołącz do dyskusji: Nowy kwartalnik shoppingowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl