SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy klient Multi Communications

Multi Communications dla Reader's Digest

Multi Communications wygrała przetarg na obsługę public relations wydawnictwa Reader's Digest. Współpraca obejmować będzie działania z zakresu PR produktów wydawnictwa i PR korporacyjnego.

"O wyborze Multi Communications zadecydowały dwa główne czynniki. Przede wszystkim zaproponowana przez agencję długofalowa strategia działań PR wpisująca się w nasze cele biznesowe oraz doświadczenie i zaangażowanie zespołu konsultantów Multi Communications" - powiedział Jacek Tomczuk, Dyrektor Zarządzający Reader's Digest.

W ramach współpracy Agencja zajmie się obsługą medialną produktów Reader's Digest - miesięcznika Reader's Digest, serii beletrystycznej "Książki Wybrane" oraz poradników - kompendium wiedzy z różnych dziedzin. Ponadto agencja odpowiadać będzie za obsługę medialną największego, a zarazem jednego z najbardziej prestiżowych, europejskich sonadaży konsumenckich - rankingu European Trusted Brands (Marka Godna Zaufania). W ramach PR korporacyjnego agencja zadba o wizerunek Reader's Digest na rynkach wydawniczym i marketingu bezpośredniego.

Wydawnictwo Reader's Digest jest częścią globalnego koncernu wydawniczego, publikującego na całym świecie produkty, które informują, uczą, bawią i inspirują. Polski oddział Reader's Digest powstał w 1995 roku. W 2002 r. w rankingu wydawnictw opublikowanym przez Rzeczpospolitą zajął trzecie miejsce pod względem przychodów. Reader's Digest jest liderem na rynku marketingu bezpośredniego, a ponadto członkiem i założycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

Dołącz do dyskusji: Nowy klient Multi Communications

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl