Nowy gracz na rynku agencji interaktywnych
Poznańska agencja interaktywna Conecto i warszawska agencja interaktywna isens zdecydowały połączyć swoje siły pod nową marką - GoldenSubmarine.
- W swoich działaniach kierujemy się strategią interactive blue ocean, która zakłada, że będziemy się skupiać na nowych obszarach oferując klientom oprócz dostępnych na rynku usług marketingowych także nowatorskie pomysły typu "blue ocean". Kolejnym krokiem rozwoju agencji będzie ekspansja zagraniczna. Planujemy trzy kierunki: Niemcy, Ukrainę i Stany Zjednoczone - zapewnia Michał Grzybkowski, prezes GoldenSubmarine.
Management GoldenSubmarine tworzą: Michał Grzybkowski (prezes odpowiedzialny za finanse i kontakty technologiczne z siostrzanymi firmami: Datacenter beyond.pl oraz Gamesnet.pl - platforma advergamingowa), Grzegorz Krzemień (wiceprezes odpowiedzialny za jakość oraz marketing i PR), Marcin Gruca (członek zarządu odpowiedzialny za sprawną realizację prac agencji) i Marta Krysik (dyrektor zarządzający).
Nowo powstała agencja GoldenSubmarine obsługuje m.in. firmy: Audi, Cigna STU, Coty, Decora, Danfoss, EMI Music, Fortis Bank, Grupa Kolastyna, Hochland, Iveco, Media Markt, Monnari Trade, Orkla Foods, Saturn, Shell, Skoda Auto Polska, Volkswagen, Warbud, Warka, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne.
Dołącz do dyskusji: Nowy gracz na rynku agencji interaktywnych