SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy Dział Marketingu i PR w STX Jamboree

Od połowy września w Agencji marketingu muzycznego STX Jamboree działa nowo powstały, trzyosobowy Dział Marketingu i Public Relations.

Do Łukasza Mielniczuka (A&R/Promotion Specialist) i kierującej działem Dyrektor Promocji - Katarzyny Wołobujewej - Bury, dołączyła Agata Jarczewska, która objęła stanowisko Specjalisty ds. PR. Dotychczas była związana z agencją United PR.

Dział Marketingu i PR zajmuje się szeroko pojętą promocją eventów, organizowanych przez Agencję, a także wydawanych kompilacji muzycznych, takich jak „Pozytywne Wibracje”, „Pieprz i Wanilia”, „Pinacolada”, „Global Chillout” czy najnowszej „Sygnowano Fabryka Trzciny”. Przy okazji promowania koncertów i wydawanych płyt, dział zajmuje się realizacją strategii komunikacyjno-marketingowych firm, współpracujących z Agencją przy poszczególnych projektach.

„Muzyka budzi w ludziach duże emocje i buduje naprawdę silne skojarzenia. Sporo firm zaczęło to dostrzegać i przez to również doceniać ogromną siłę, jaką niosą ze sobą działania marketingu muzycznego. Liczba naszych klientów rośnie – stąd potrzeba stworzenia prężnego działu, który zagwarantuje im silną i skuteczną promocję” – powiedział Stanisław Trzciński, współwłaściciel Agencji STX Jamboree.

Dział Marketingu i PR, podlegający Stanisławowi Trzcińskiemu, jest jedną z dwóch części Agencji. Druga, działająca pod kierownictwem Pawła Kwiatkowskiego, zajmuje się kompleksową organizacją eventów.

STX JAMBOREE coraz efektywniej działa również w zakresie doboru i pozyskiwania muzyki do reklam telewizyjnych. Jak twierdzi Stanisław Trzciński „dobrze dobrana muzyka jest jednym z najważniejszych elementów gwarantujących skuteczność reklamy. Wywołuje u odbiorcy pozytywne emocje i nastawia przychylnie do produktu czy usługi. Działa szybciej i skuteczniej niż słowa.”

Dołącz do dyskusji: Nowy Dział Marketingu i PR w STX Jamboree

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl