SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy AdServer w IDMnet

Internetowa sieć reklamowa IDMnet zmieniła swój system adserverowy na DoubleClick DART Enterprise 5.1., jedno z najnowocześniejszych rozwiązań tej klasy dostępne na rynku

Wprowadzony system posiada znacznie większą wydajność, a także oferuję całą gamę niedostępnych do tej pory funkcji - czytamy  w komunikacie prasowym nadawcy.

System DART Enterprise 5.1 jest jednym z najnowocześniejszych systemów adserverowych na świecie. Charakteryzuje się bardzo dużą wydajnością i stabilnością oraz pozwala na serwowanie reklam w bardzo dużej ilości w bardzo krótkim czasie. Spełnia również wszystkie standardy serwowania reklam.
 
Jedną z najistotniejszych nowości w DoubleClick DART Enterprise 5.1 jest tzw. FASTcounting. Opcja ta pozwala na zliczanie faktycznych odsłon reklam z pominięciem raportowania emisji, które zostały spowodowane przez roboty wyszukiwawcze lub w ogóle nie doszły do skutku. Reklama jest zliczana przez system dopiero w momencie, kiedy wyświetli się użytkownikowi do końca, czyli dopiero wtedy, gdy dojdzie do pełnej emisji. Poza tym nowy system pozwala na zaawansowane targetowanie reklam, takie jak geo- i meteotargeting.

"Wprowadzenie systemu DoubleClick DART Enterprise 5.1 to znaczący krok jakościowy. Funkcjonalność nowego systemu oznacza dla Klientów pewność, że zliczone będą tylko te reklamy, których emisja faktyczne doszła do skutku" - mówi Adam Dyba, dyrektor generalny IDMnet.

Migracja systemu adserwerowego do nowej wersji została dokonana w weekend 19-20 lutego 2005  i przebiegła bez zakłóceń. Podczas tego procesu zaktualizowano także bazę danych z Oracle 8i  na Oracle 9i.

"Cała operacja przenosin na nową platformę odbyła się bez najmniejszych zakłóceń w serwowaniu reklam. Zaplanowaliśmy wszystko w najdrobniejszych szczegółach, jednak z uwagi na bardzo duży stopień skomplikowania operacji istniało zagrożenie wystąpienia nieprzewidzianych problemów podczas migracji. Udało się ich uniknąć, głównie dzięki bardzo dużemu zaangażowaniu zespołu technicznego IDMnet oraz wsparciu ze strony firmy DoubleClick, której support był jak zwykle pomocny." - mówi Arkadiusz Szulc, Traffic Manager.

Dołącz do dyskusji: Nowy AdServer w IDMnet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl