SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowi menedżerowie w IDG Poland

Wydawnictwo komputerowe IDG POland ma dwoje nowych menedżerów w dziale sprzedaży agencyjnej. Jako marketing manager została zatrudniona Dominika Borowik, a jako key account manager - Łukasz Klik.

Zajmująca od 1 czerwca stanowisko marketing managera Dominika Borowik do tej pory pracowała w dziale wsparcia sprzedaży w Agorze. W IDG Poland będzie odpowiedzialna za niestandardowe projekty realizowane w serwisach wydawnictwa oraz marketing na dużą skalę.

Natomiast rozpoczynający pracę jako key account manager Łukasz Klik przeszedł do IDG Poland z Polskapresse. Na nowym stanowisku zajmie się sprzedażą reklam online i kontaktami z domami mediowymi.

Dzięki zaangażowaniu nowych pracowników dział sprzedaży agencyjnej IDG pod przewodnictwem Anny Stando i razem z pracującą w nim od kwietnia Izabelą Nowak składa się z czterech osób.

Dołącz do dyskusji: Nowi menedżerowie w IDG Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl