Nowi menedżerowie w IDG Poland
Wydawnictwo komputerowe IDG POland ma dwoje nowych menedżerów w dziale sprzedaży agencyjnej. Jako marketing manager została zatrudniona Dominika Borowik, a jako key account manager - Łukasz Klik.
Zajmująca od 1 czerwca stanowisko marketing managera Dominika
Borowik do tej pory pracowała w dziale wsparcia sprzedaży w Agorze.
W IDG Poland będzie odpowiedzialna za niestandardowe projekty
realizowane w serwisach wydawnictwa oraz marketing na dużą
skalę.
Natomiast rozpoczynający pracę jako key account manager Łukasz Klik
przeszedł do IDG Poland z Polskapresse. Na nowym stanowisku zajmie
się sprzedażą reklam online i kontaktami z domami mediowymi.
Dzięki zaangażowaniu nowych pracowników dział sprzedaży agencyjnej
IDG pod przewodnictwem Anny Stando i razem z pracującą w nim od
kwietnia Izabelą Nowak składa się z czterech osób.
Dołącz do dyskusji: Nowi menedżerowie w IDG Poland