Nowi ludzie i nowi klienci w Just
Nowe osoby pojawiły się strukturze agencji reklamowej Just.
Cztery nowe osoby weszły w skład zespołów kreatywnych w Poznaniu. Agnieszka Kosińska, wcześniej w Cerotec Studio w Sevilli jako grafik pracowała dla takich marek jak IKEA Mosaic Art design, Coophuelva, Semper, Villanueva. Basia Metelska do tej pory prowadziła strategie kreatywne w różnych częściach świata od Tokyo, Melbourne po Wrocław, pracując dla tekich marek jak Magis, Corian, Smeg, Moulinex, Crumpler, CAO International, Almi Decor oraz FLO. Do działu kreatywnego w Poznaniu dołączyli również: Bartek Różalski, który wcześniej pracował dla takich marek jak Skoda, Orlen, ICG oraz Darek Ozdoba (mi.in. Lech, Tyskie, Citroen, Deep, Goplana, Puratos, Inea).
Do kreatywnej struktury oddziału warszawskiego dołączyły trzy nowe osoby. Art director - Małgorzata Gontarczuk jest absolwentką ASP w Warszawie. Pracowała wcześniej m.in. w Lowe GGK, dla takich klientów jak Unilever, Nestle, Johnson & Johnson, Converse, Kompania piwowarska/LECH, Polkomtel, Denon, Vattenfall. Ula Ginalska - copywriter, absolwentka SGH. Wcześniej związana m.in. z SMG KRC, Y&R (Danone, DAF, Pudliszki), a następnie jako menedżer ds. marketingu Lampertz, menedżer ds. rozwoju biznesu IT'S. Łukasz Tkacz - również copywriter, wcześniej we agencji Effectica pracował m.in. dla HP, telefonii Dialog, Roben, Merloni TermoSanitari, Europejskiego Funduszu Leasingowego czy Kompanii Spirytusowej "Wratislavia". Beata Prątnicka, kulturoznawca, teatrolog, dr nauk humanistycznych - w warszawskim oddziale objęła stanowisko account managera wcześniej m.in. w EURO RSCG zajmowała się takimi markami jak Rockwool czy HENKEL.
Tej jesieni Just powiększył również portfolio klientów. Oddział
warszawski rozpoczyna współpracę z Kolastyna oraz po półrocznej
przerwie ponownie dla PKP Intercity. Natomiast w Poznaniu do grona
klientów Just Health Club dołączyły firmy Wyeth oraz
Merck.
Dołącz do dyskusji: Nowi ludzie i nowi klienci w Just