SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe pakiety sieci Ad.net

Duże zainteresowanie nową ofertą internetowej sieci reklamowej Ad.net

Od lipca największa polska sieć reklamowa Ad.net oferuje nowe pakiety sprzedażowe w oparciu o wybrane, najlepsze serwisy dostępne w ofercie, które zastąpiły wycofane klasyczne pakiety Run on Category. Ad.net oferuje 7 Pakietów Premium:

TOP 6$
TOP Mobile
TOP Newsroom
TOP RMM
TOP Szkoła-Edukacja
TOP Panie
TOP Panowie
TOP Muza

Pakiety zostały stworzone w oparciu o poniższe założenia:
- Wykorzystanie najlepszych serwisów sieci Ad.net (marka + zasięg + profil)
- Efektywność zasięgowa
- Efektywność kosztowa
- Konkurencyjność w stosunku do sekcji tematycznych portali i konkurencyjnych serwisów tematycznych
- Budowa pakietów w oparciu o rzeczywistą tematykę i badanie gemiusAudience
- Realizacja rzeczywistych potrzeb reklamodawców.

-  Pakiet TOP zostały stworzone w oparciu o najpopularniejsze, największe witryny w sieci Adnet i zmodyfikowane (np. zamiast tematyki biznes, która wydawała się zbyt szeroka,TOP 6$ obejmuje tylko serwisy finansowe; zamiast pakietu rozrywka - TOP muza jako lepiej sprofilowany itp). Dodatkowo posiłkowaliśmy się badaniami GA, aby
profil użytkownika pakietu był atrakcyjny dla reklamodawców. Istotna jest także wycena - nie są to pakiety tanie, lecz z założenia droższe, 'ekskluzywne'. W zamian za wyższą cenę reklamodawca otrzymuje spakietowane najlepsze marki oraz zasieg konkurencyjny do sekcji tematycznych portali - mówi nam Marek Rusiecki, Dyrektor Zarządzający sieci Adnet.pl.

- Specjalnie unikamy podawania składu pakietów na naszej stronie WWW - to kolejny zabieg chroniący nas przed konkurencją - oczywiście nasi klienci
otrzymali szczegółową ofertę - dodał Marek Rusiecki.

Założenia zakupu Pakietów Premium:
Minimalne zamówienie: 100 000 emisji dowolnej formy reklamy
Standardowa częstotliwość: 1 (możliwość wyboru dowolnej częstotliwości)
Dowolne formy reklamy, zgodnie z cennikiem danego pakietu
Dane ilościowe pochodzą z badania gemiusAudience (kwiecień 2004)

- Mimo okresu wakacyjnego - nowe pakiety cieszą się niesamowitą popularnością i zmiana naszej oferty była słuszna - mówi nam Marek Rusiecki, Dyrektor Zarządzający sieci Ad.net.

Dołącz do dyskusji: Nowe pakiety sieci Ad.net

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl