Nowe osoby w zarządzie UPC Polska
Do zarządu UPC Polska zostali powołani nowi członkowie: Jarosław Pijanowski oraz Jerzy Gołębiowski, którzy obecnie pełnią w spółce funkcje dyrektorów. W przyszłym roku sieć zamierza wprowadzić telewizję cyfrową, zmieni się także pozycjonowanie marki UPC.
Pierwszy z nowych członków zarządu - Jarosław Pijanowski - od
marca 2005 roku pracuje na stanowisku dyrektora ds. sprzedaży i
marketingu w UPC Polska. Odpowiada za zarządzanie sprzedażą usług -
telewizyjnej, internetowej i telefonicznej - oraz za strategię
marketingową firmy. Wcześniej związany był z Wizją TV, Nestle
Polska oraz Orkla Foods.
Z kolei Jerzy Gołębiowski od sierpnia 2004 roku zatrudniony jest na
stanowisku dyrektora ds. rozwoju, na którym odpowiedzialny jest
m.in. za planowanie strategiczne oraz tworzenie i koordynację
inicjatyw związanych z budowaniem i wdrażaniem strategii rozwoju w
obszarze nowych usług. Wcześniej pracował w Netii, gdzie był
dyrektorem finansowym ds. fuzji i przejęć oraz w
PricewaterhouseCoopers jako wicedyrektor działu corporate
finance.
Jak już informowaliśmy, w przyszłym roku UPC Polska planuje
wprowadzenie szeregu nowych usług. W drugim kwartale uruchomiona
zostanie telewizja cyfrowa, która ma na początek zostać zaoferowana
klientom sieci w 10 największych miastach, w których obecny jest
operator. Poza tym UPC Polska wprowadzi także PVR, czyli osobistą
nagrywarkę, telewizję wysokiej rozdzielczości, interaktywne usługi
w ramach elektronicznego przewodnika po programach (EPG), a
docelowo również wideo na żądanie.
Uruchamianiu nowych usług towarzyszyć będzie także zmiana pozycjonowania marki UPC. Elementem tego procesu będzie m.in nowe logo sieci. - Coraz bardziej wchodzimy w świat cyfrowych usług, a z nami nasi klienci, i nieuniknione jest inne spojrzenie na obsługę klienta, tworzenie nowych usług, czy sposób informowania o ofercie - mówi nam Dorota Zawadzka, rzecznik prasowy spółki. UPC zmienia pozycjonowanie marki we wszystkich krajach Europy, w których firma jest obecna. Proces ten został już zakończony m.in. w Holandii.
Na koniec czerwca br. UPC Polska miała ponad milion abonentów telewizji kablowej, 247 tys. użytkowników internetu i 89 tys. korzystających z telefonii.
Dołącz do dyskusji: Nowe osoby w zarządzie UPC Polska