SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe osoby w dziale reklamy 'Top Gear'

Do działu reklamy powstającego magazynu motoryzacyjnego "Top Gear" (Hachette Philipacchi Burda Polska) dołączyli: Agnieszka Gronowska, która objęła stanowisko senior account executive i Mikołaj Zygmuntowicz, który będzie pracował jako junior account executive.

Gronowska zatrudniona była wcześniej m.in. w  G+J Polska w dziale reklamy miesięcznika "Focus" oraz w wydawnictwie JMG Magazine Publishing Company w dziale reklamy miesięcznika "CKM". Ukończyła filologię polską na UMCS w Lublinie.

Zygmuntowicz ostatnio pracował w firmie Positive Design na stanowisku project manager.
Ukończył Wyższą Szkołę Turystyki i Rekreacji im. Orłowicza w Warszawie.

Działem reklamy miesięcznika "Top Gear" kieruje Janusz Jędrzejczak.

Dołącz do dyskusji: Nowe osoby w dziale reklamy 'Top Gear'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl