Nowe logo Lecha
Producent piwa Lech Premium po raz kolejny w ciągu ostatnich kilku lat odświeża image swoich produktów. Zmiany objęły wszystkie opakowania marki, wśród nich również wielopaki i opakowania zbiorcze.
Największą innowacja w wyglądzie opakowań Lecha dotyczy pionowego logo na puszcze, które jest rozwiązaniem rzadko stosowanym przez polskich producentów piwa. Kreacją linii opakowań zajął się Lothar Bohm, zaś autorem koncepcji puszki była krakowska grupa Wilk Studio.
Nowe opakowania są kontynuacja zmian zapoczątkowanych w 2004 roku, które były wynikiem odświeżenia wizerunki marki (m.in. zmiana butelki na zieloną). Wykreowano wtedy wizerunek Lecha jako marki nowoczesnej i innowacyjnej, skierowanej do młodych, optymistycznych i aktywnych mężczyzn.
Zmianie opakowań marki Lech towarzyszą materiały POS w punktach sprzedaży, działania ATL i BTL oraz silna kampania w mediach ogólnopolskich. Rozpoczęcie kampanii planowane jest na 1 lutego br.
Planowaniem i zakupem mediów zajęła się firma Starcom.
Dołącz do dyskusji: Nowe logo Lecha