SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe kampanie internetowe branży finansowej

Hypermedia jest autorem nowych kampanii promocyjnych

Hypermedia jest autorem nowych kampanii promocyjnych prowadzonych w internecie dla PKO Banku Polskiego i Ministerstwa Finansów oraz dla PKO/Credit Suisse Tfi S.

1 grudnia rozpoczęły się działania promujące nową emisję Obligacji Skarbu Państwa. Wykorzystane zostały dwie linie kreacyjne, które wyświetlane są głównie na serwisach o tematyce finansowej. Wysłano również mailing targetowany do grupy potencjalnych nabywców obligacji. A cała kampania wspierana jest działaniami public relations on-line.

Do 19 grudnia potrwa również druga część internetowej kampanii promocyjnej oferty kredytowej Banku PKO Banku Polskiego. Działania promocyjne na rzecz "Własnego kąta" prowadzone są głównie na portalach i wortalach o tematyce finansowej oraz serwisach z kategorii "Budownictwo i Nieruchomości". Agencja Hypermedia wykorzystała zarówno te serwisy, jak i formy kreacji, które najlepiej sprawdziły się w pierwszej części kampanii. Efekty uzyskane przez Hypermedia w pierwszej części kampanii udowodniły, że internet jest skutecznym kanałem sprzedaży, a potencjał użytkowników sieci w odniesieniu do usług finansowych jest znacznie wyższy w porównaniu z całą społecznością internetową.

Agencja Hypermedia jest także autorem kampanii promującej Fundusz Stabilnego Wzrostu, jeden z pięciu funduszy oferowanych przez PKO/Credit Suisse Promocja internetowa, oparta na dwóch liniach kreacyjnych, ma na celu zachęcenie internautów do inwestowania w fundusz. Kampania. Prowadzona jest głównie na portalach i serwisach o tematyce finansowej i gospodarczej i potrwa do połowy grudnia.

Kampania internetowa Funduszu Stabilnego Wzrostu PKO/Credit Suisse jest wsparciem promocji prowadzonej obecnie w prasie. - mówi Anna Jagiełło-Rybiec, Dyrektor ds. Marketingu i PR - Jest to również początek działań zmierzających do szerszej obecności funduszy inwestycyjnych PKO/Credit Suisse w internecie. Także i w tym obszarze PKO/Credit Suisse zamierza zająć wiodącą pozycję na rynku funduszy inwestycyjnych w Polsce.

Mimo dużego doświadczenia oraz długiej i efektywnej współpracy z klientami branży finansowej, agencja HYPERmedia ciągle dynamicznie się rozwija i poszukuje nowych rozwiązań w dziedzinie e-marketingu. Cieszy mnie fakt, ze od początku istnienia mieliśmy możliwość zdobywania doświadczeń w obsłudze klientów z branży finansowej i ubezpieczeń. - mówi Sławomir Stępniewski, prezes Agencji HYPERmedia - Słuszność naszej strategii potwierdzają liczne sukcesy, które już osiągnęliśmy we współpracy z dotychczasowymi klientami (Nagroda Złota Strzała za projekt Elektronicznego Doradcy dla PKO BP w Konkursie Marketingu Bezpośredniego), a także pozyskiwanie nowych firm z sektora bankowego i ubezpieczeniowego (OFE Bankowy).

Dołącz do dyskusji: Nowe kampanie internetowe branży finansowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl