SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowahistoria.interia.pl reklamowana jako „najpopularniejszy serwis historyczny”

Interia.pl rozpoczęła kampanię reklamową serwisu Nowahistoria.interia.pl poświęconego współczesnym dziejom Polski. Akcja obejmuje reklamy w prasie, radiu i internecie oraz konkurs dla użytkowników strony.

Reklamy Nowahistoria.interia.pl prezentują 10 tematów, które każdego dnia będą omawiane w tym serwisie. - Ma to pokazać różnorodność dostępnych w nim treści - mówi Karolina Leputa, brand manager witryny.

W ramach akcji ruszył konkurs dla internautów „Historia jednej fotografii”, w którym zadaniem uczestników jest opowiedzenie historii związanej z przesłanym zdjęciem.

Kampania obejmuje m.in. „Rzeczpospolitą”, RMF FM i Wirtualnemedia.pl. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada dział marketingu Interii.

Nowahistoria.interia.pl została uruchomiona w listopadzie ub.r. (więcej na ten temat). W styczniu br. serwis odwiedziło 596 tys. użytkowników, którzy wykonali 3,66 mln odsłon według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: Nowahistoria.interia.pl reklamowana jako „najpopularniejszy serwis historyczny”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kari
Bardzi fajny serwis
0 0
odpowiedź
User
bill
serwis z bardzo ogólną i małą zawartością, raczej dla tych, którzy historią nigdy się nie interesowali.
0 0
odpowiedź