'Nowa technologia. Nowy sposób jazdy' w kampanii Peugeot 3008 (wideo)
W telewizji, radiu, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa crossovera Peugeot 3008 wyposażonego w Grip Control. Akcja przebiega pod hasłem "Nowa technologia. Nowy sposób jazdy".
Kampania reklamowa crossovera Peugeot 3008 podkreśla, że zainstalowana w nim technologia Grip Control w połączeniu z 16-calowymi oponami M&S zwiększa jego przyczepność w każdych warunkach, a kierowca jednym ruchem może wybrać odpowiednie ustawienie: błoto, śnieg lub piach. Przekaz pod hasłem "Nowa technologia. Nowy sposób jazdy" jest skierowany do dynamicznych ludzi, którzy potrzebują wyjątkowego samochodu zarówno do poruszania się po mieście, jak i na weekendowe wypady.
Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN, TVN7), radiu, prasie (m.in. Newsweek, Polityka, Auto Świat, Elle, Twój Styl, Forbes, Playboy, Extremium) i internecie (m.in. mailing). Ponadto w ramach akcji ambientowo-eventowej w klubach fitness z sieci Gymnasion były rozdawane zaproszenia na Dni Otwarte Peugeot 3008, podczas których instruktorzy dali specjalne pokazy aerobiku.
Adaptację globalnej kreacji kampanii ATL - zaplanowanej do początku lipca - oraz działania BTL przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: 'Nowa technologia. Nowy sposób jazdy' w kampanii Peugeot 3008 (wideo)