SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Nowa technologia. Nowy sposób jazdy' w kampanii Peugeot 3008 (wideo)

W telewizji, radiu, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa crossovera Peugeot 3008 wyposażonego w Grip Control. Akcja przebiega pod hasłem "Nowa technologia. Nowy sposób jazdy".

Kampania reklamowa crossovera Peugeot 3008 podkreśla, że zainstalowana w nim technologia Grip Control w połączeniu z 16-calowymi oponami M&S zwiększa jego przyczepność w każdych warunkach, a kierowca jednym ruchem może wybrać odpowiednie ustawienie: błoto, śnieg lub piach. Przekaz pod hasłem "Nowa technologia. Nowy sposób jazdy" jest skierowany do dynamicznych ludzi, którzy potrzebują wyjątkowego samochodu zarówno do poruszania się po mieście, jak i na weekendowe wypady.

Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN, TVN7), radiu, prasie (m.in. Newsweek, Polityka, Auto Świat, Elle, Twój Styl, Forbes, Playboy, Extremium) i internecie (m.in. mailing). Ponadto w ramach akcji ambientowo-eventowej w klubach fitness z sieci Gymnasion były rozdawane zaproszenia na Dni Otwarte Peugeot 3008, podczas których instruktorzy dali specjalne pokazy aerobiku.

Adaptację globalnej kreacji kampanii ATL - zaplanowanej do początku lipca - oraz działania BTL przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.

Dołącz do dyskusji: 'Nowa technologia. Nowy sposób jazdy' w kampanii Peugeot 3008 (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl