SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa świąteczna kampania Carlsberga

18 listopada, ruszyła najnowsza świąteczna telewizyjna kampania reklamowa Carlsberga.

Zimowa aktywność marketingowa marki związana jest ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia – jednym z najważniejszych momentów sprzedażowych w roku.

Spoty, stanowiące trzon kampanii, utrzymane są w atmosferze zgodnej z wartościami charakterystycznymi dla Carlsberga. Jest w nich wszystko, co tożsame z marką: przyjaźń, radość, wspólnie spędzany czas i dobra zabawa. Klimat ten potęguje wyjątkowość sytuacji, ciepły i świąteczny nastrój.

Kampania prawdopodobnie najlepszego na święta trunku potrwa do 26 grudnia. Dwa 30 sekundowe spoty: „Dziewczyna” i „Renifer” emitowane będą na antenach wszystkich wiodących telewizyjnych stacji ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat, TV4, TVP3, TVN7), a także w kanałach tematycznych (m.in. Discovery, Polsat Sport, TVN Turbo).

Kreację spotów przygotowała Saatchi&Saatchi UK, polską adaptację – Saatchi&Saatchi PL. Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Dodatkowym elementem gwiazdkowych aktywności Carlsberga, poza kampanią telewizyjną, są okolicznościowe świąteczne opakowania. Carlsberg  dostępny jest w dziesięciopaku z kalendarzem na 2006 rok, pełnym fotografii prawdopodobnie najpiękniejszych miejsc w Polsce, oraz w specjalnym świątecznym dwudziestopaku.

Dołącz do dyskusji: Nowa świąteczna kampania Carlsberga

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl