Nowa struktura i zmiany personalne w Discovery
Spółka Discovery Networks Central Europe dokonała zmian w strukturze działu zarządzającego portfolio kanałów oraz zespołu sprzedającego czas antenowy. W nowej strukturze znalazło się stanowisko channel directora Poland, która objęła Barbara Bilińska-Kępa, do tej pory channel manager Discovery Historia.
Bilińska-Kępa zarządza teraz całą rodziną kanałów Discovery w Polsce, a jej poprzednia funkcja została zlikwidowana. Wcześniej za zarządzanie polskim portfolio odpowiadał Sylwester Molenda, pełniący funkcję channel managera Poland and Hungary (znikła ona ze struktury). Molenda objął teraz nowo utworzone stanowisko research insight and innovation directora - odpowiada za całość działań i projektów badawczych firmy w regionie.
Za zarządzaniem oddziałem węgierskim spółki wraz Czechami i Słowacją odpowiada po zmianach Magda Szczawińska, która przeszła na stanowisko channel managera Hungary, Czech Republic and Slovakia. Wcześniej pełniła ona funkcję on-air creative directora. Została ona zlikwidowana, bo spółka zdecydowała się na lokalizowanie działań związanych z oprawą w każdym kraju. W związku z tym utworzono stanowisko on-air managera Poland, które objął Wojciech Walczak, wcześniej on-air creative producer w Discovery Historia.
W Discovery Media, dziale firmy odpowiadającym za sprzedaż czasu antenowego kanałów z portfolio Discovery (oraz stacji Cartoon Network i Boomerang) Patryk Piputa, dotychczasowy sales manager Poland awansował na stanowisko sales directora Poland. Ponadto sprawujący funkcje account managerów Sylwia Korycka i Marcin Łukasiewicz przeszli na stanowiska sales managerów, a dotychczasowa account executive Anna Tomaszewska objęła funkcję account managera. Do zespołu, na nowo utworzone stanowisko research executive, dołączył Paweł Samerek, który do Discovery przeszedł z Biura Reklamy TVP.
W czerwcu nowa osoba dołączyła także do działu sprzedaży dystrybucyjnej Discovery Networks CE. Związana wcześniej ze spółką Canal+ Cyfrowy Marlena Chrząszcz objęła stanowisko affiliate sales account managera i odpowiada za dystrybucję kanałów z portfolio Discovery w Polsce oraz bieżącą współpracę z partnerami biznesowymi. Poprzednio tę funkcję sprawował Marcin Kanonowicz, który rozstał się z Discovery.
- Awanse oraz przeprowadzone zmiany w strukturze działu zarządzającego portfolio kanałów i zespołu sprzedającego czas antenowy stanowią dowód naszego zaangażowania w ciągłą lokalizację działań oraz rozwój biznesu na każdym z pięciu rynków regionu Europy Centralnej. Pozwalają też zwiększyć efektywność prowadzonych operacji - tłumaczy Katarzyna Kieli, General Manager Discovery Networks Central Europe.
Dołącz do dyskusji: Nowa struktura i zmiany personalne w Discovery