SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa strategia marketingowa firmy Geberit

15 kwietnia br. rusza nowa kampania reklamowa firmy Geberit.

Dwutygodniowa kampania jest skierowana do klienta ostatecznego i obejmie telewizję, prasę budowlaną i wnętrzarską oraz Internet. Ponadto punkty sprzedaży zostaną zaopatrzone w materiały BTL. Główny przekaz kampanii opiera się na porównaniu cech systemów instalacyjnych Geberit do atrybutów przypisywanych poszczególnym zwierzętom. I tak słoń reprezentuje wytrzymałość, kameleon - możliwość ukrycia części instalacyjnych w ścianach, orzeł – oderwanie od ziemi, czyli stelaż podwieszany, a motyl lekkość i estetyczny wygląd produktów.

Reklama telewizyjna
Reklama telewizyjna jest w całości animowana. Przygotowana została przez holenderską agencję reklamową Kunde & Co. Reklama trwa 30 sekund i będzie prezentowana przez 2 tygodnie poczynając od soboty Wielkanocnej – 15 kwietnia 2006 r. Polską modyfikacją jest aktorska narracja Jana Kobuszewskiego.

Reklama BTL
Przed rozpoczęciem kampanii, firma Geberit zaopatrzyła całą sieć dystrybucji w materiały reklamowe związane z kampanią. Wyprodukowano plakaty, standy, rollbannery, tablice prezentacyjne.

Reklama internetowa
Strona internetowa www.geberit.pl została zaopatrzona w specjalną nakładkę, która pomoże klientowi zaaranżować wymarzoną łazienkę, dobrać produkty, a następnie skontaktować się ze sprzedawcą.

Premierowy pokaz spotu reklamowego odbył się podczas konferencji prasowej dnia 8 kwietnia 2006 roku. Innowacyjna kampania reklamowa polskiego oddziału firmy jest częścią nowej strategii marketingowej Grupy Geberit, łącznie działającej w blisko osiemdziesięciu krajach świata. Polska została wybrana jako rynek próbny, na którym po raz pierwszy w historii koncernu wykorzystano reklamę telewizyjną.

„Nieprzypadkowo wybór padł na Polskę – mówi Prezes firmy Geberit, Andrzej Dobrut, który odpowiada również za rozwój firmy Geberit w Słowacji, na Węgrzech, w Czechach, Słowenii i pozostałych krajach byłej Jugosławii. Nasze rynki są oceniane bardzo wysoko pod kątem potencjalnych możliwości rozwoju oraz kształtowania nowych trendów w technice sanitarnej. W warunkach wzrastającej konkurencji oraz niezwykle silnej presji cenowej ze strony producentów unikających odpowiedzialności za jakość produktów, intensywne działania reklamowe mogą przynieść nam znaczny wzrost znajomości marki wśród konsumentów. Naszym nadrzędnym celem jest utrwalenie wizerunku firmy, oferującej niemal nieograniczone możliwości stylistyczne przy projektowaniu łazienek z jednoczesnym zachowaniem perfekcji i niezawodności proponowanych rozwiązań technicznych, ukrytych dyskretnie za ścianą. To sprawdzona droga, którą w minionych latach przebyły z sukcesem rynki Europy Zachodniej. Nie zamierzamy jednak jedynie kopiować sprawdzonych metod. Nasi konsumenci mają swoje niepowtarzalne preferencje, którym będziemy chcieli sprostać. W mojej opinii jest to aspekt decydujący o sukcesie".

Dołącz do dyskusji: Nowa strategia marketingowa firmy Geberit

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl