SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa strategia Banku BPH

Zarząd Banku BPH przyjął Nową Strategię na lata 2004-2006

Realizacja założeń Nowej Strategii wzmocni i przyspieszy obserwowaną obecnie, znaczną poprawę wyników Banku BPH. W efekcie jej realizacji wyraźnie wzrośnie efektywność Banku - według prognozy, do 2006 roku wskaźnik C/I obniży się do 51 proc. (z 63,8 proc. w 2003 roku), zaś wskaźnik ROE przed opodatkowaniem wzrośnie do poziomu 22 proc. (z 12 proc. w 2003 roku) - czytamy w komunikacie banku.

"Realizacja tej strategii zapewni Bankowi BPH pozycję lidera polskiego sektora bankowego w zakresie wydajności, rentowności oraz elastyczności struktury organizacyjnej" - powiedział Prezes Zarządu Banku Józef Wancer. - "Nowa Strategia koncentruje się na wzroście przychodów przy jednoczesnej optymalizacji określonych kosztów".

W obszarze bankowości detalicznej, Strategia zakłada otwarcie 77 nowych placówek w regionach o największym potencjale gospodarczym, co z pewnością przełoży się na wzrost liczby klientów. Większa ma być liczba wydanych kart kredytowych - udział Banku w tym obszarze systematycznie rośnie, między innymi dzięki konkurencyjnej ofercie cenowej i szerokiemu wachlarzowi proponowanych kart. W latach 2004 - 2006 nastąpi dynamiczny przyrost transakcji prowadzonych za pośrednictwem kart, ale także bankomatów, call center oraz internetu.

Bank położy także nacisk na rozwój oferty skierowanej do klientów zamożnych i średnio zamożnych.

W obszarze bankowości korporacyjnej, Nowa Strategia kładzie nacisk na zwiększenie przychodów dzięki wykorzystaniu cross sellingu, wzrost sprzedaży usług bankowości transakcyjnej oraz wdrożenie nowoczesnego systemu CRM.

Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy (WZA) Banku BPH 4 czerwca 2004 roku zadecydowało o zmianie nazwy prawnej Banku Przemysłowo-Handlowego PBK SA na Bank BPH Spółka Akcyjna.

"To kropka nad "i" naszej przeprowadzonej z sukcesem fuzji" - powiedział Józef Wancer Wcześniej - od połowy lutego - Bank używał nazwy "Bank BPH" jako marki handlowej. Po zarejestrowaniu w sądzie, będzie ona również jego nazwą prawną.

Dołącz do dyskusji: Nowa strategia Banku BPH

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl