Nowa oprawa EuroNews
Europejski kanał informacyjny EuroNews całkowicie zmienił swoją oprawę graficzną.
Rebrandingiem, któremu towarzyszy kampania reklamowa, zajęła się francuska firma FFL Paris - informuje serwis Brand Republic.
To pierwsza zmiana oprawy graficznej w 15-letniej historii stacji, którą uruchomiła grupa 11 europejskich nadawców publicznych w celu dostarczenia widzom alternatywnego źródła informacji dla amerykańskiego kanału CNN.
Nowa oprawa graficzna EuroNews, z logo w postaci kółka w kolorze białym oraz sloganem "czysty", ma na celu podkreślenie, że stacja prezentuje informacje bezstronnie. Jednocześnie uaktualniony został również internetowy serwis kanału, a przez pierwsze trzy dni całą przestrzeń reklamową na stronie wykupiła firma Nokia.
Rebrandingowi towarzyszyła kampania prasowa w wielu największych europejskich dziennikach, m.in. w Financial Times i Guardianie.
Każdego roku EuroNews otrzymuje 50 milionów euro dofinansowania od Europejskiej Unii Nadawców (European Broadcasting Union - EBU). Unikalność stacji polega na tym, że nie ma w nim prezenterów, a newsy prezentowane są w postaci obrazu i tekstu, którym towarzyszy komentarz m.in. w angielskiej, francuskiej i niemieckiej wersji językowej.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Nowa oprawa EuroNews