SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa oferta wydawnictwa Murator

20 i 21 września na rynku ukażą się dwa pisma o wnętrzach: 'M jak mieszkanie' oraz wydanie specjalne - 'M jak mieszkanie poleca... Kupujemy i remontujemy mieszkanie'.

Oba poradniki będą sprzedawane w dwóch wersjach – z upominkiem dla Czytelników i bez niego. Egzemplarze „M jak mieszkanie” z woreczkiem do prania rzeczy delikatnych będą o złotówkę droższe (4,90 złotych) niż wydanie bez gadżetu. Jedną cenę ustalono natomiast dla dwóch wariantów numeru specjalnego „M jak mieszkanie poleca...” (4,90 złotych). Do części nakładu tego wydania dołączono deseczkę z nożykiem. Czytelnicy mogą wziąć również udział w konkursie sms’owym – do wygrania 100 nagród ufundowanych przez firmę Siemens, producenta sprzętu gospodarstwa domowego. Nagrodami specjalnymi w konkursie są 3 konsole PSP Sony.

    

Ukazaniu się obu pism na rynku towarzyszy kampania w mediach oraz w punktach sprzedaży prasy. Od 19 do 25 września w stacjach telewizyjnych: TVN, TVN 7, POLSAT, TV4, Puls i kanałach tematycznych będą emitowane spoty reklamowe. Za kreację spotu odpowiada agencja Pentagon Media Team, jego realizacją zajęła się firma Avantgarde-Productions, a media zakupił dom mediowy MindShare.

   

Promocja w prasie obejmuje dziennik „Super Express” i magazyny Wydawnictwa Murator. Pisma będą promowane również w serwisach internetowych wydawnictwa.
Plakaty reklamujące tytuły pojawią się w 17 marketach budowlanych sieci Praktiker. W kampanii wykorzystano również narzędzia promocji oferowane w punktach RUCH’u.  Egzemplarze „M jak mieszkanie” oraz „M jak mieszkanie poleca... Kupujemy i remontujemy mieszkanie” – wersja z prezentem, można kupić w sklepach Empik i salonach HDS.


„M jak mieszkanie”
Częstotliwość ukazywania się:  miesięcznik
Redaktor naczelny:    Małgorzata Tomczyk
Nakład:     140 000 egz.
Cena:     3,90 zł (bez prezentu) i 4,90 zł
Objętość:    96+4

„M jak mieszkanie poleca... Kupujemy i remontujemy mieszkanie”
Częstotliwość ukazywania się:  nieperiodyczny
Redaktor naczelny:    Małgorzata Tomczyk
Redaktor prowadzący:   Agnieszka Gruszczyńska-Hyc
Nakład:     50 000 egz.
Cena:     4,90 zł
Objętość:    96+4

Dołącz do dyskusji: Nowa oferta wydawnictwa Murator

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl