SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa oferta AGB NMR

AGB Nielsen Media Research wprowadza innowacyjny monitoring plansz sponsorskich.

W związku z rosnącymi potrzebami rynku telewizyjnego instytut badawczy AGB Nielsen Media Research od  2006 roku lutego wprowadził innowacyjny system rozróżniania plansz sponsorskich. Nowe dane zostaną udostępnione klientom AGB NMR od 8 lutego 2006r.

- Rozróżnienie to polega na wprowadzeniu pełnego opisu plansz sponsorskich  (billboardów sponsorskich) w oprogramowaniu modułów raportujących wskaźniki kampanii reklamowych w Ariannie. Dotychczas określane one były jedynie poprzez nazwę produktu. Dzięki nowemu monitoringowi stała się możliwa większa kontrola kampanii sponsorskich, które ostatnio stały się bardzo popularną formą reklamy. Jędrzej Góralski, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w AGB Nielsen Media Research twierdzi, że wraz z nasyceniem czasu reklamowego w telewizji, planerzy mediów zaczęli poszukiwania nowych rozwiązań reklamowych w telewizji, natomiast instytut badawczy odpowiedział na to zapotrzebowanie rynku. - Jesteśmy instytutem badawczym – kontynuuje – który stara się dorównać, a nawet wyprzedzić wymagania rynku polskiego. W portfolio najnowszych usług AGB NMR znajduje się także: psychografia widza, czyli zastosowanie psychograficznych zmiennych w optymalizacji kampanii reklamowych, oraz fuzja danych oparta na  innowacyjnych algorytmach łączenia danych telemetrycznych z danymi konsumenckimi TGI - podano w komunikacie prasowym.

Dołącz do dyskusji: Nowa oferta AGB NMR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl