SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa loteria "Przyjaciółki"

6 października rusza wielka loteria Milionerzy Przyjaciółki, która potrwa przez sześć tygodni.

Do części nakładu Przyjaciółki (do wydania w cenie 1, 50 zł) dołączona będzie specjalna karta Milionera. Kartę należy przyłożyć do szablonu drukowanego w tygodniku.

 Jeśli w otworach szablonu pojawi się słowo "Milioner" szczęśliwy posiadacz oznaczonej numerem karty może wygrać np. samochód. Do wygrania oprócz samochodów są również telewizory, komputery, odtwarzacze DVD, pralki, lodówki, sprzęt AGD, telefony komórkowe oraz pieniądze - czytamy w komunikacie wydawcy.

- Przyjaciółka spełnia najróżniejsze oczekiwania swoich czytelniczek Wprowadzona w ubiegłym tygodniu na rynek Encyklopedia Zdrowia Rodziny podkreślała ekspercki charakter naszego tygodnika. Tym razem w loterii chcemy zadbać nie tylko o praktyczna wiedze, ale tez o rozrywkę naszych czytelniczek. Jesteśmy najdroższym tygodnikiem na rynku a to zobowiązuje- mówi Małgorzata Franke- dyrektor promocji tygodnika Przyjaciółka

Wprowadzeniu loterii towarzyszyć będzie silna kampania reklamowa. Ogłoszenia płatne zapowiadające loterię oraz prezentujące zwycięskie numery będą ukazywały się przez cały czas trwania loterii czyli przez sześć tygodni w telewizji Polsat i TVN. Ponadto spoty reklamujące tygodnik Przyjaciółka wraz z loterią będą emitowane w TVP 1, TVP 2, TVN, Polsacie oraz stacjach tematycznych takich jak Club, Europa Europa, Hallmark, Romantica, National Geografic, Reality TV i Kino Polska. Kampania Przyjaciółki z Milionerami będzie także emitowana w Polskim Radio, wydawnictwach Edipresse oraz Super Ekspersie.

Za kreację kampanii reklamowej odpowiedzialny był dział marketingu Edipresse Polska S.A., zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Opti Media.

Za organizację Milonerów Przyjaciółki oraz jej prawidłowe prawne i logistyczne funkcjonowanie odpowiedzialna jest firma zewnętrzna.

Dołącz do dyskusji: Nowa loteria "Przyjaciółki"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl