SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kolekcja tygodnika 'Naj'

Tygodnik "Naj" (G+J Polska) wprowadził wydanie specjalne "Rytmy prosto z Bollywood" do którego dołączona jest kolekcja pięciu płyt z największymi hitami muzycznymi kina bollywoodzkiego.

Dodatkowo, w każdym z wydań czytelnicy znajdą: plakat, przepisy kuchni indyjskiej oraz plotki o gwiazdach.

Pierwszy numer kolekcji ukazał się 14 lipca br. Cena wydania specjalnego z płytą to 9,90 zł.

Wydawnictwo G+J Polska poinformowało także, iż drugi numer tygodnika "Naj" po relaunchu (nr 28/08) sprzedał się w ilości 446 tys. egz. Przypomnijmy, że sprzedaż pierwszego wydania pisma po relaunchu (nr 27/08) wyniosła 501 883 egz. (obie liczby to rozpowszechnianie płatne razem, są to dane własne wydawcy).

Relaunch tygodnika jest wspierany kampanią promocyjną, która rozpoczęła się 29 czerwca i obejmuje telewizję, prasę i internet. W kampanii bierze udział aktorka Joanna Kurowska, która została ambasadorką "Naj".

  • Więcej informacji:
  • Naj

Dołącz do dyskusji: Nowa kolekcja tygodnika 'Naj'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl