SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania wizerunkowa McDonald's Polska

Rozpoczęła się nowa prasowa kampania wizerunkowa McDonald's Polska.

Tematem przewodnim jest przedstawienie firmy jako interesującego pracodawcy oferującego możliwość rozwoju zawodowego i ciekawej kariery. W kampanii wzięli udział pracownicy - kierownicy i licencjobiorcy restauracji McDonald’s.

Celem tej ogólnopolskiej kampanii jest przedstawienie nie tylko tych, którzy bezpośrednio budują pozycję marki w Polsce, ale także pokazanie, co praca w McDonald’s daje każdemu z nich. Przygotowane materiały mówią m.in. o takich cechach jak przedsiębiorczość, odpowiedzialność, dokładność i punktualność.

         

Osoby, które użyczyły swojego wizerunku to: Urszula Bugajska (kierownik restauracji McDonald’s we Wrocławiu, pracuje w firmie od 7 lat), Grzegorz Łyczak (kierujący restauracją w Jasienicy k. Bielska-Białej, pracuje w McDonald’s od 6 lat), Katarzyna Michalska (kierownik restauracji McDonald’s w Krakowie, zatrudniona w McDonald’s od 10 lat), Roman Kuzera (jest kierownikiem restauracji w Krakowie, w McDonald’s pracuje od 12 lat).

Jedną z osób prezentowanych w materiałach jest także licencjobiorczyni, Alina Borucka, prowadząca dwie własne restauracje McDonald’s w Słupsku i Chojnicach.

Kampania rozpoczęła się 16 października i będzie trwała do końca listopada b.r. Została przygotowana przez agencję reklamową DDB Warszawa, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Reklamy ukażą się w wybranych tygodnikach, dodatkach do dzienników oraz miesięcznikach.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania wizerunkowa McDonald's Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl